Haku
Viitteet 1-10 / 12
Saavutettava etäkokous – näkö- ja kuulovammaisten kokemuksia etäkokouksista
(2022)
Saavutettavuus on käsite, jolla kuvataan verkkopalveluiden helppoa lähestyttävyyttä kaikille kohderyhmille. Etätyön ja etäkokousten yleistyttyä merkittävästi koronapandemian myötä, saavutettavuuden voidaan katsoa tulleen ...
Suuryrityksessä tarvittava osaaminen tekoälyn eettisen käytön strategiseksi johtamiseksi
(2022)
Tekoälysovellusten kehittäminen ja hyödyntäminen yleistyy yritysten käytössä. Pohja tekoälyn eettisesti luotettavalle toiminnalle luodaan kehityksen alkuvaiheessa. Teknologia kehittyy kuitenkin nopeammin kuin yleiset ...
Kaupunkimarkkinointi TikTokissa
(2022)
TikTok on vuonna 2017 julkaistu lyhyiden videoiden jakamiseen tarkoitettu sosiaalisen median alusta, jonka suosio on viime vuosina kasvanut merkittävästi. Tammikuussa 2022 TikTok oli maailmanlaajuisesti kuudenneksi käytetyin ...
Eleet ja ilmeet uutisankkurin työssä
(2022)
Opinnäytetyömme käsittelee television uutisankkureiden eleitä ja ilmeitä sekä niiden merkitystä vuorovaikutuksessa ja yleisösuhteessa.
Teimme haastattelututkimuksen eliittiotannalla.
Haastattelemamme uutisankkurit ...
The analysis of IT Systems in use at Medivida Oy, as well as the healthcare sector in general
(2022)
With the growing digitalization of our society, MediVida as well has had to start integrat-ing some IT systems in their working daily life. These include, for example, Apotti, Do-macare, WinHit, Telavox Flow and many others. ...
Pehmeiden taitojen tarpeellisuus työelämässä Digitalents Helsingin yhteistyöyritysten näkökulmasta
(2022)
Opinnäytetyössä selvitettiin pehmeiden taitojen tarvetta Digitalents Helsingin yhteistyöyrityksissä. Työn aihe valikoitui toimeksiantajan toiveiden mukaisesti käsittelemään ajankohtaista sekä tarpeelliseksi tunnistettua ...
Virtuaalisuuden hyödyntäminen elämyksellisen viininmaistelun järjestämisessä
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee elämyksellisyyden ja virtuaalisuuden yhdistämistä viininmaistelutapahtumassa. Tutkimuskysymysten kautta tutkitaan virtuaalisuutta, sen tuomia uusia työkaluja ja mahdollisuuksia, elämyksellisyyttä, ...
Sidosryhmäyhteistyön kehittäminen ja ylläpito
(2022)
Tutkimuksen tarkoituksena oli ymmärtää miksi yhteistyö toimeksiantajayrityksen tietohallinnon ja palveluntarjoajalle ulkoistetun IT:n välillä on koettu molemminpuolisesti heikoksi jo kuuden vuoden ajan. Tavoitteena oli ...
Yrityspodcastin onnistumisen edellytyksiä
(2022)
Tässä opinnäytetyössä pohditaan yrityspodcastin onnistumisen edellytyksiä. Kehittämisen kohteena on sosiaalialan yrityksen julkaisema podcast. Työn tavoitteena on kiteyttää menestymisen edellytyksiä yrityspodcastille, jonka ...
Ravintolisien vastuullisuuden asiakaslähtöinen markkinointi
(2022)
Vastuullisuuskäsite on ollut yhteiskunnallisessa keskustelussa läsnä jo pitkään ja kuluttajat ovat vaatineet ostamiltaan tuotteilta ja palveluilta läpinäkyvyyttä ja vastuullisuutta sen eri muodoissa. Ravintolisätuotteet ...