Haku
Viitteet 1-4 / 4
Suomalaisten asianajotoimistojen rekrytointi sosiaalisessa mediassa
(2019)
Sosiaalista mediaa käytetään laajasti yksityiselämässä ja vapaa-ajalla. Uusia sosiaalisen median kanavia keksitään jatkuvasti ja ne antavat ihmisille mahdollisuuden pysyä yhteydessä heidän läheisiinsä sekä jakaa heitä ...
Valtiovarainministeriön rekrytointiviestintä Twitterissä - analyysi sisällöstä ja työntekijälähettilyydestä
(2019)
Rekrytointiviestintä on nopeaan tahtiin yleistyvä trendi sosiaalisessa mediassa. Nykypäivän digitalisoituvassa maailmassa organisaatioiden on tärkeää panostaa sosiaaliseen mediaan osana strategiaviestintää.
Tämä on ...
Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma Patuá Finlandille
(2019)
Sosiaalinen media on jo tuttu käsite yrityksille, ja siihen panostetaan jatkuvasti enemmän. Sosiaalinen media sisällytetään jo markkinointistrategiaan melko yleisesti, tai sille tehdään kokonaan oma strategiansa. Pienten ...
Suomen ja Japanin väliset kulttuurierot: Mitä suomalaisyritysten tulisi huomioida sosiaalisen median markkinoinnissa Japanissa
(2019)
Maailma monikulttuuristuu ja sosiaalisen median avulla ihmiset pystyvät olemaan yhteydessä toisiinsa yhä helpommin. Myös yritykset hyötyvät sosiaalisesta mediasta sekä markkinoinnista sosiaalisessa mediassa, mutta ...