Haku
Viitteet 1-10 / 21
Kuluttajien osallistaminen markkinointiin sosiaalisessa mediassa
(2021)
Useat kuluttajat viettävät nykyään paljon aikaa älylaitteiden parissa ja haluavat luoda sisältöä. Yritysten täytyy tavoittaa tästä kiinnostuneet kuluttajat osallistavasti sosiaalisessa mediassa, jonka käyttö markkinointikanavana ...
Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa juridiikan näkökulmasta
(2021)
Tutkimus vaikuttajamarkkinoinnin juridiikasta sosiaalisessa mediassa sisältää tietoperustan, kaksi yrityshaastattelua, vaikuttajakyselyn sekä näkökulmien yhteenvedon ja tulosten pohdinnan. Tutkimuksen tavoite on selvittää ...
Asiakasymmärryksellä lisäarvoa – Sosiaalisen median sisällöntuotannon kehittäminen Tanssistudio Dance Artille
(2020)
Sosiaalisen median voima nykyaikana on suuri ja pelkkä läsnäolo sosiaalisen median kanavissa ei riitä yrityksille. Yrityksien tulisi nykyaikana olla aktiivisia sisällöntuottajia useassa eri sosiaalisen median kanavassa ja ...
Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma Patuá Finlandille
(2019)
Sosiaalinen media on jo tuttu käsite yrityksille, ja siihen panostetaan jatkuvasti enemmän. Sosiaalinen media sisällytetään jo markkinointistrategiaan melko yleisesti, tai sille tehdään kokonaan oma strategiansa. Pienten ...
TikTok-markkinoinnin mahdollisuudet yrityksille
(2021)
Uusia sosiaalisen median kanavia kehitetään jatkuvasti, eikä voi olla varma, mitkä niistä nousevat käytetyimpien rinnalle. Isoimmat sosiaalisen median kanavat, kuten Facebook ja Twitter, tulevat luultavasti olemaan käytössä ...
Suomen ja Japanin väliset kulttuurierot: Mitä suomalaisyritysten tulisi huomioida sosiaalisen median markkinoinnissa Japanissa
(2019)
Maailma monikulttuuristuu ja sosiaalisen median avulla ihmiset pystyvät olemaan yhteydessä toisiinsa yhä helpommin. Myös yritykset hyötyvät sosiaalisesta mediasta sekä markkinoinnista sosiaalisessa mediassa, mutta ...
TikTok markkinoinnin välineenä
(2021)
Koronapandemian aikana ihmiset ovat joutuneet etsimään uusia vapaa-ajan viihdykkeitä, kun fyysisten kontaktien määrää on pitänyt vähentää mahdollisimman paljon. Yhdeksi suureksi ilmiöksi pandemian myötä onkin noussut TikTok, ...
Instagram osana Suomen jalkapallomaajoukkueiden markkinointiviestintää
(2021)
Urheilu on nykypäivänä kansainvälinen ilmiö, jolla on paljon sosiaalista ja kaupallista voimaa yhteiskunnassa. Jalkapallo on maailman suosituin urheilulaji, ja se tuo yksilöitä eri
maista ja kulttuureista vahvasti ...
K-Market Töölöntori: Sisältösuunnitelma ja -kalenteri brändin kirkastamiseksi
(2022)
Sosiaalisen median markkinoinnin yleistyessä tulisi yrityksen alasta riippumatta olla sosiaalisessa mediassa. Jotta markkinointi sosiaalisessa mediassa olisi mahdollisimman tehokasta, tulisi sitä suunnitella huolella. ...
TikTokin hyödyntäminen kosmetiikan markkinoinnissa
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin kosmetiikkayritysten TikTok-markkinointia. Työn tavoitteena oli selvittää, millaista sisältöä kosmetiikkayritykset luovat TikTokiin, ja millainen sisältö saa sovelluksessa eniten näkyvyyttä. ...