Haku
Viitteet 1-10 / 17
Sosiaalisen median vuosikello ja opas matkailun pienyritykselle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda toimeksiantajalle sosiaalisen median vuosikello sekä opas. Vuosikellon tarkoitus on auttaa sosiaalisessa mediassa aloittelevaa toimeksiantajaa hahmottamaan vuoden ...
Kivijalkakahvilan tunnettuuden lisääminen Instagramin avulla. Case: St. George Bakery
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä kivijalkakahvilan tunnettuutta Instagramin avulla. Tutkimusongelmana oli selvittää eri tapoja tunnettuuden lisäämiseen Instagramissa ja sen lisäksi haluttiin tutkia vaikuttaako ...
Hotel content marketing in Instagram, targeting millennials
(2021)
This is a research-based thesis, which aims to explore millennial Instagram users’ perceptions of content marketing of hotels in Instagram. This study investigates correlative elements between hotel content marketing and ...
How social media affects the decision making process of young travelers : correlation between Instagram and Russians
(2020)
The aim of the research is to measure how Russian tourists use Instagram and whether it has an influence on their decision-making process of leisure destination. Furthermore, to find out how tourism organisations use ...
Ruokamatkailun markkinointi Instagramissa
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Hungry for Finland -hankkeelle, jonka tarkoituksena on lisätä suomalaisen ruokakulttuurin tunnettuutta ja imagoa sekä vahvistaa positiivista Suomi-kuvaa. Opinnäytetyön päätavoitteena ...
Instagram as a Digital Marketing tool for fashion brands
(2021)
In current technologically and digitally advanced world, every person has at least one social media account. Companies are following this customer need, so they promote and sell more online. The authors of this thesis chose ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Megazone Pääkaupunkiseudulle
(2020)
Sosiaalinen media on nykyään isossa roolissa yritysten markkinoinnissa ja se toimii myös monelle yritykselle elintärkeänä viestintäkanavana. Sosiaalinen media käsittää monet erilaiset verkostot ja kanavat, joissa ihmiset ...
Vastuullisuus Suomen matkailualalla ja sen vaikuttajamarkkinoinnissa - Instagramin rooli kuluttajakäyttäytymiseen
(2020)
Tässä tutkimustyyppisessä opinnäytetyössä keskitytään vastuullisuuteen ja tutkitaan, miten se näkyy Suomen matkailualalla sekä sen vaikuttajamarkkinoinnissa. Sosiaalisen median kanavista tarkastellaan Instagramia sekä ...
Social media marketing plan for CheapSleep Helsinki
(2019)
The aim of this thesis is to create and implement a social media marketing plan for the hostel, CheapSleep Helsinki’s Facebook and Instagram accounts. The thesis is commissioned by the company, CheapSleep Helsinki and is ...
Instagram-suunnitelma Visit Forssa Regionille
(2022)
Vuonna 2022 sosiaalinen media on tullut osaksi jokapäiväistä elämää yrityksen
markkinoinnissa. Sosiaalisen median tarjoamia mahdollisuuksia hyödyntävät yksityishenkilöt, yritykset ja organisaatiot. Sosiaalisen median ...