Haku
Viitteet 1-4 / 4
Verkkokaupan kehittämissuunnitelma More On Oy:lle
(2019)
Verkkokaupasta ostaminen on yksi ympäri maailmaa nopeimmin kasvavista ilmiöistä. Kuluttajat ostavat kasvavissa määrin verkosta, ja niin suomalaisten kuin ulkomaistenkin verkkokauppojen suosio on lisääntynyt viime ...
Palveluasiantuntijan arki
(2023)
Tässä päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä käsiteltiin palveluasiatuntijan arkea yhdeksän viikon mittaisella seurantajaksolla aikavälillä 15.3.2023.– 3.6.2023. Jokaiselle viikolle oli oma teema, jota käsiteltiin sekä ...
Tehdään Lasten Festareista huippukokemus! - Työkirjan laatiminen kävijäkokemuksen kehittämisprosessia varten
(2022)
Suurten tapahtumien kävijäkokemuksen kehittäminen voi olla haastavaa, sillä kävijäkokemuksen muodostumiseen vaikuttaa moni asia. Kävijäkokemuksen kehittämistä varten tuleekin olla selkeä prosessi, jotta työ olisi johdonmukaista. ...
Tekoälyratkaisut tapahtumissa ja tapahtumien markkinoinnissa
(2020)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää millaisia tekoälyratkaisuja tapahtumissa ja tapahtumien markkinoinnissa voidaan hyödyntää koko tapahtumaprosessin aikana. Tutkimuksen tarkoituksena oli myös konkretisoida, mitä ...