Haku
Viitteet 1-10 / 147
Jälkimarkkinoinnin vaikutus liiketoiminnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarjota ajatuksia, ideoita sekä uusia näkökulmia yrityksen jälkimarkkinointiin ja luoda liiketoiminnassa hyödynnettävä esimerkki jälkimarkkinointisuunnitelmasta. Opinnäytetyö on muodoltaan ...
Asukashallinnon ohjeiden uudistus
(2021)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka produktina valmistui uudistetut asukashallinnon ohjeet Avain Asumisoikeus Oy:n asukkaille. Työn toimeksiantaja on asumisoikeusasuntoja tarjoava Avain Asumisoikeus Oy. Tavoitteena ...
eTasku käyttöopas tilitoimistoille
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on asiakaskokemus ja produktina tehdään käyttöopas eTaskun verkkopalvelusta. Produkti eli käyttöopas on tehty eTasku Solutions Oy:n tilitoimistoasiakkaiden ja yrityksen käyttöön, jossa ...
Asiakaskokemuksen parantaminen uuden kontaktinohjaus järjestelmän avulla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin uuden kontaktinohjausjärjestelmän vaikutusta asiakaskokemukseen ja yrityksen asiakaspalvelukykyyn. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten kontaktinohjausjärjestelmän avulla voidaan ...
Kohti vuorovaikutteisempaa asiakaskokemusta - tapaustutkimus Original Sokos Hotel Vaakunan ravintola Loisteen asiakaskokemuksista
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään Original Sokos Hotel Vaakunan ravintola Loisteen asiakkaiden elämyskokemusta ja sen perusteella kartoitetaan kehittämiskohteita sekä luodaan ratkaisuja niihin. Vuorovaikutteista asiakaskokemusta ...
Sisustussuunnittelupalveluiden ostajan asiakaskokemus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia kuluttajien kokemuksia ostetuista sisustussuunnittelupalveluista. Asiakaskokemus on tärkeä markkinoinnillinen haaste ja monimutkaisuutensa vuoksi vaikeasti hallittavissa. Sisustusala ...
Hakemuksesta selvitykseen: Valtionavustustoiminnan asiakasviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyö oli kehittämispainotteinen ja sen tavoitteena oli laatia toimenpide-ehdotuksia opetus- ja kulttuuriministeriön kulttuuri- ja taidepolitiikan osaston asiakasviestinnän kehittämiseksi. Tuotos keskittyi ...
Asiakkaiden kokemuksia kampaamo- ja kauneushoitolan palveluista – case Salon Bella Pelo
(2020)
Tässä toimeksiantona tehdyssä opinnäytetyössä tutkittiin, miten toimeksiantajan nykyiset asiakkaat kokevat palvelun laadun. Alaongelmina haluttiin selvittää asiakkaiden mielikuvia paikasta sekä saatavuudesta, mitä kautta ...
Yritysten edellytykset ICT-osaamisen hankintaan osaamisalustalta
(2020)
Nykyisin ICT-osaamisen tarvetta on laajasti erilaisissa organisaatioissa. Perinteisen
rekrytoinnin ongelmana ovat usein tarvittavan osaamistarpeen lyhytaikaisuus ja spesifisyys sekä rekrytointiprosessin hitaus. Samaan ...
Asiakaskokemuksen vertailu kosmetiikan verkkokaupassa
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee asiakaskokemusta erityisesti verkkokaupassa. Tavoitteena on selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen verkko-ostoksilla ja miksi. Opinnäytetyössä tehdään vertaileva tapaustutkimus, ...