Haku
Viitteet 1-10 / 10
Asiakkuuksien hallinnan kehittäminen case:Kunnonpaikan liikuntapalvelut
(2019)
Asiakkuuden hallinnan kehittäminen ja asiakaskokemuksen suunnitelmallinen johtaminen ovat avainasemassa kasvattamaan asiakasvirtaa ja vahvistamaan asiakkaiden sitoutumista palvelujen käyttäjiksi. Aihealuetta on tutkittu ...
Markkinointisuunnitelma Advance U
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Advance U:lle, joka on tekijän oma toiminimiyritys. Advance U on fyysiseen valmennukseen erikoistunut valmennuspalvelu, jonka tavoitteena on tuotetarjooman laajentamisen myötä ...
Asiakaskokemus ja henkilöstö strategiatyön keskiössä case Janakkalan kunta
(2021)
Janakkalan kunnan talousarviovuoden 2021 kärkenä on kuntastrategian läpileikkaava tavoite ”Asiakaspalvelumme on erinomaista ja hyvinvoiva henkilöstömme on osaavaa”. Tähän tavoitteeseen pureutuminen palvelee niin uuden ...
Asiakastarpeet Seinäjoen uimahallissa ja verrokkikaupunkien uimahallihankekokemusten kartoittaminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kyselytutkimuksen avulla kartoittaa Seinäjoen uimahallin asiak-kaiden mielipiteitä ja asiakaskokemusta nykyisen uimahallin käytöstä ja asiakkaiden tarpeesta. Kar-toitettavana oli myös ...
Asiakasuskollisuuden kehittäminen mobiilisovelluksen avulla (Billebeino Padel Oy)
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Billebeino Padelin asiakasuskollisuutta mobiilisovelluksen avulla. Työ saatiin toimeksiantona Billebeino Padelilta marraskuussa 2022. Opinnäytetyön tekeminen aloitettiin ...
Liikuntakeskuksen asiakaskokemus - yhteisön voimaa
(2022)
Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona yritykselle, joka toimii liikunta-alalla ja tarjoaa ryhmäliikuntapalveluita
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millainen on asiakaskokemus, mistä osatekijöistä se koostuu ja mitkä ...
Power Cup - lasten ja nuorten lentopallotapahtuma
(2023)
Opinnäytetyö oli osa opinnäytteen tekijän työtä tapahtumatuottajana ja toimeksiantajana toimi Rivents Oy. Opinnäytetyön keskiössä oli tutustua maailman suurimpaan lasten ja nuorten lentopallotapahtumaan; Power Cupiin. Power ...
Kuntokeskuksen asiakaspolun ja asiakaskokemuksen kehittäminen
(2024)
Asiakaskokemus on keskeinen yrityksen menestystä määrittävä tekijä ja sen johtaminen ohjaa yritystä tarkastelemaan asiakaspolun kontaktipisteitä, joiden avulla tavoiteltu asiakaskokemus tapahtuu. Asiakaspolku on palveluprosessi, ...
Liikunta- ja hyvinvointipalvelun konseptointi palvelumuotoilun keinoin
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kasvattaa asiakasymmärrystä ja selvittää valitun asiakasryhmän arvon muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä. Asiakkaan kokema arvo on aina subjektiivinen eli hyvin henkilökohtainen kokemus. ...
Liikunta ja hyvinvointipalvelun konseptointi palvelumuotoilun keinoin
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kasvattaa asiakasymmärrystä ja selvittää valitun asiakasryhmän
arvon muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä. Asiakkaan kokema arvo on aina subjektiivinen eli
hyvin henkilökohtainen kokemus. ...