Haku
Viitteet 1-10 / 30
Lentoturvallisuus matkustajan näkökulmasta
(2020)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön päätarkoitus on kartoittaa, miten suomalaiset matkustajat kokevat lentoturvallisuuden. Opinnäytetyön alaongelmina paneudutaan siihen, kiinnittävätkö matkustajat huomiota lennolla ...
Customer Feedback System for Sandro restaurant
(2020)
Customer feedback is essential for businesses to understand the customer’s needs. It is the interaction between a customer and a business. Without customers there are no businesses, and therefore maintaining customer ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen hostelleissa
(2021)
Opinnäytetyön aihe oli asiakaskokemuksen kehittäminen hostelleissa. Asiakaskokemuksella tarkoitetaan kokonaisvaltaista tunnetta ja mielikuvaa, joka asiakkaalle syntyy kaikista kohtaamisista yrityksen kanssa. Työn tietoperusta ...
Asiakaslähtöinen infokansio Eerikkilä Sport & Outdoor Resortin asiakkaille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda informatiivinen infokansio Eerikkilä Sport & Outdoor Resortin asiakkaille. Infokansio sisältää tietoa Eerikkilän palveluista sekä sen lähiympäristöstä. Infokansion avulla pyritään ...
Asiakastyytyväisyystutkimus tuulitunneli Föönille
(2019)
Fööni on syyskuussa 2018 avattu tuulitunneli, joka sijaitsee kauppakeskus Redissä, Helsingin Kalasatamassa. Tuulitunneli on vapaapudotussimulaattori, jossa pääsee kokeilemaan lentämistä matalalla kynnyksellä. Föönin ...
Kyselypohja opastettujen kierrosten asiakaskokemuksen mittaamiseksi
(2019)
Matkailualan digitaalisesta murroksesta huolimatta opastetut kierrokset ovat edelleen suosittu tapa välittää kohteen – esimerkiksi museonäyttelyn, kaupungin tai kulttuuriperintökohteen – merkityksiä eteenpäin. Toisaalta ...
Trendien hyödyntäminen Levin ohjelmapalveluiden kehittämisessä
(2020)
Levi on Suomen Lapissa sijaitseva matkailukeskus, jonka ohjelmapalvelutarjonta on hyvin laaja tarjoten erilaisia elämyksiä ympäri vuoden, mutta painottuen erityisesti lumiajan aktiviteetteihin. Levillä tarjottavia ...
Asiakaskokemuksen vaikutus myyntiin Studio Savon & Ekossa
(2020)
Suomessa hiusalalla on suunnilleen 15 000 ammattilaista, joista enemmistö on ammatin- tai liikkeenharjoittajana toimivia yrittäjiä. Kilpailu alalla on todella kovaa.
Asiakkaan kokeman arvon tehostaminen tekee mahdolliseksi ...
Tallink Silja Oy:n yksittäismatkustajien omatoimisen lähtöselvityksen kehittäminen Länsiterminaali 2:ssa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ja tutkia kuinka Tallink Silja Oy:n yksittäismatkustajat kokevat omatoimisen lähtöselvityksen nykytilan Länsiterminaali 2:ssa ja kuinka sitä voisi kehittää yrityksen ja ...
Itsepalveluautomaattien kannattavuus ja asiakaskokemus hotellien vastaanotossa
(2023)
Opinnäytetyö on toteutettu elokuun 2023 ja marraskuun 2023 välisenä aikana. Tämä tutkimuksellinen opinnäytetyö selvittää itsepalvelun, tarkemmin itsepalveluautomaattien kannattavuutta ja asiakaskokemusta hotellien ...