Haku
Viitteet 1-10 / 19
Verkkokaupan luotettavuus ja asiakaskokemus
(2022)
Verkkokauppa on muuttunut paljon viime vuosina pandemian myötä, kun palveluiden ostaminen on laskenut ja tavaroiden ostaminen yleistynyt. Vuonna 2022 voimaan tuleva esteettömyyslainsäädäntö tulee vaikuttamaan verkkokaupan ...
Matkani HR:stä IT-konsultiksi – päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2022)
Opinnäytetyö oli kahdeksan viikon mittainen päiväkirjaseuranta siirtymästä HR-roolista IT-konsultiksi. Päiväkirjaseuranta toteutettiin ajanjaksolla 3.1.-25.2.2022. Seurantajakson aikana tekijän toimenkuvaan kuuluivat ...
Hautaustoimistopalveluiden digitalisoiminen
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona hautaustoimistolle. Opinnäytetyössä tutkittiin, miten toimeksiantajayrityksen alalla digitalisaatio voi tuottaa asiakkaalle lisäarvoa ja samalla parantaa yrityksen sisäistä tuottavuutta. ...
Chatbotien vaikutukset asiakaskokemukseen
(2022)
Opinnäytetyössä on haluttu selvittää vertailututkimuksen avulla, miten chatbotit voisivat parantaa suomalaisten kuluttajien asiakaskokemusta. Koronaviruspandemia on tuonut osaltaan paljon muutoksia sähköiseen kaupankäyntiin ...
Verkkopohjaisen tilausjärjestelmän asiakaslähtöinen kehittäminen Supercell Oy:ssä
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Supercell Oy:n tilausjärjestelmän käyttökokemusta ja sen
kehittämistä osana mobiilipelien oheistuotteiden tilaus-toimitusprosessia. Tässä
kehittämisprojektissa halutaan tutkia, miten käyttäjät ...
Tunnekokemuksilla B2B - asiakasarvoa ja ymmärrystä: emotionaalinen arvo digitaalisissa palveluissa
(2021)
Opinnäytetyön tutkimuksen taustalla oli kohdeorganisaation tavoite parantaa yritysasiakkaiden digitaalista asiakasymmärrystä luomalla sen ympärille konstruoitu tapa mitata ja hyödyntää mittausten tuloksia. Tutkimuksen ...
Helsingin kaupungin varhaiskasvatuksen Snadi-viestintäpalvelun pilottikäytön viestintä
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee uuden digitaalisen viestintäpalvelun käyttöönoton viestintää. Tarkastelun kohteena on Helsingin kaupungin kasvatuksen ja koulutuksen toimialan kehittämän Snadi-viestintäpalvelun pilottikäyttö.
...
Huoltopäällikön päiväkirja
(2023)
Tässä päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä kuvataan huoltopäällikön työtä ja työssä kehittymistä kahdeksan viikon seurantajakson aikana. Keskeisimpinä kehittymistavoitteina oli huoltopäällikön työhön sisältyvä projektityöskentely ...
ITIL v4 viitekehyksen soveltaminen palvelupäällikön työssä
(2023)
Päiväkirjaopinnäytetyön tavoitteena oli ITIL 4 viitekehyksen soveltaminen osana ICT-alan palvelupäällikön työtä. Työ toteutettiin päiväkirjamuotoisena kahdeksan viikon päivittäisellä seurannalla viikkojen 7–14 aikana vuonna ...
Digitaalisten valintakokeiden järjestäminen
(2023)
Tämä päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö kuvaa työskentelyä digitaalisten valintakokeiden järjestelyprojektissa. Työn alussa on esitelty projektia edeltävä lähtötilanne, joita seuraavat päiväkirja-merkinnät kahdeksan viikon ...