Haku
Viitteet 1-10 / 47
Asiakaskokemuksen parantaminen uuden kontaktinohjaus järjestelmän avulla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin uuden kontaktinohjausjärjestelmän vaikutusta asiakaskokemukseen ja yrityksen asiakaspalvelukykyyn. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten kontaktinohjausjärjestelmän avulla voidaan ...
Ravintola Kabackan asiakastyytyväisyyden kartoitus
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa seinäjokelaisen ravintola Kabackan asiakastyytyväisyyttä. Työn teoriaosuudessa käsitellään asiakastyytyväisyyttä sekä asiakaskokemuksen johtamista. Asiakastyytyväisyyden osalta ...
Asiakkaan välittämisen kokemukseen vaikuttavat tekijät asiakaspalvelussa
(2020)
Opinnäytetyössä on tutkittu asiakaspalvelupuheluissa asiakkaiden välittämisen kokemukseen vaikuttavia vuorovaikutuskeinoja. Työn tavoitteena oli löytää asiakkaan välittämisen kokemukseen tehokkaimmin vaikuttavia ...
Customer Feedback System for Sandro restaurant
(2020)
Customer feedback is essential for businesses to understand the customer’s needs. It is the interaction between a customer and a business. Without customers there are no businesses, and therefore maintaining customer ...
Asiakaskokemuksen vaikutus myyntiin Studio Savon & Ekossa
(2020)
Suomessa hiusalalla on suunnilleen 15 000 ammattilaista, joista enemmistö on ammatin- tai liikkeenharjoittajana toimivia yrittäjiä. Kilpailu alalla on todella kovaa.
Asiakkaan kokeman arvon tehostaminen tekee mahdolliseksi ...
Tulevaisuuden asiakaskokemus hotellissa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskityttiin selvittämään miltä tulevaisuuden asiakaskokemus hotellissa näyttää. Opin-näytetyön toimeksiantajana toimii kummankin opinnäytetyön tekijän työnantaja Scandic Hotels Oy, joka on pohjoismaiden ...
Palveluprosessien kehittäminen FreshStop Elielillä
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Helsingin rautatieaseman FreshStop Eliel-kahvilalle keväällä 2020. Toimeksiantaja halusi tutkia kahvilan nykytilaa ja tulevaisuuden näkymiä parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen ...
Tallink Silja Oy:n yksittäismatkustajien omatoimisen lähtöselvityksen kehittäminen Länsiterminaali 2:ssa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ja tutkia kuinka Tallink Silja Oy:n yksittäismatkustajat kokevat omatoimisen lähtöselvityksen nykytilan Länsiterminaali 2:ssa ja kuinka sitä voisi kehittää yrityksen ja ...
Majoitus- ja ravitsemisalan työntekijöiden näkemys onnistuneen palvelukokemuksen elementeistä
(2023)
Tämä tutkimustyyppinen opinnäytetyö käsittelee onnistuneen palvelukokemuksen kokonaisuutta korostaen majoitus- ja ravitsemisalan työntekijöiden näkökulmia aiheeseen liittyen. Työn päätavoitteena oli selvittää, mistä asioista ...
Asiakkaiden tyytyväisyys ravintola Meripaviljongin palveluun
(2020)
Tässä Opinnäytetyössä tutkittiin Hakaniemessä sijaitsevan äyriäis- ja kalaravintola Meripaviljongin asiakkaiden tyytyväisyyttä palvelun laatuun asiakaskokemuksien kautta. Tutkimus rajattiin vuonna 2019 ruokailemassa ...