Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakastyytyväisyyden kasvattaminen huolinta-alalla.
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kasvattaa toimeksiantajayrityksen asiakastyytyväisyyttä parantamalla sen asiakkaiden asiakaskokemusta. Työssä esitellään toimenpiteitä, joiden avulla voidaan kehittää yrityksen tuottamaa ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen yrityksen liiketoiminnassa
(2022)
Samalla kun asiakaskokemukseen liittyvä tutkimustieto ja keskustelu on lisääntynyt, on ollut havaittavissa tarve tutkia teemaa erityisesti vieraanvaraisuusalan organisaatioiden näkökulmasta Suomessa. Ajantasaista tutkimusdataa ...
Asiakasuskollisuuden kehittäminen mobiilisovelluksen avulla (Billebeino Padel Oy)
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Billebeino Padelin asiakasuskollisuutta mobiilisovelluksen avulla. Työ saatiin toimeksiantona Billebeino Padelilta marraskuussa 2022. Opinnäytetyön tekeminen aloitettiin ...
Asiakkaiden sitouttaminen yrityksessä Automeikkaus Litmanen Oy
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää miten Automeikkaus Litmanen Oy voi parantaa yksityisasiakkaidensa sitoutuneisuutta yritystä kohtaan. Tutkimus tehtiin toimeksiantona Automeikkaus Litmanen Oy:lle. Tutkimus keskittyy ...