Haku
Viitteet 1-10 / 34
Asiakkaiden kokemuksia kampaamo- ja kauneushoitolan palveluista – case Salon Bella Pelo
(2020)
Tässä toimeksiantona tehdyssä opinnäytetyössä tutkittiin, miten toimeksiantajan nykyiset asiakkaat kokevat palvelun laadun. Alaongelmina haluttiin selvittää asiakkaiden mielikuvia paikasta sekä saatavuudesta, mitä kautta ...
Ravintola Kabackan asiakastyytyväisyyden kartoitus
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa seinäjokelaisen ravintola Kabackan asiakastyytyväisyyttä. Työn teoriaosuudessa käsitellään asiakastyytyväisyyttä sekä asiakaskokemuksen johtamista. Asiakastyytyväisyyden osalta ...
Asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittäminen hankinnan toimitusvalvonnassa
(2021)
Tutkimuksessa tarkastellaan asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittämistä hankintaorganisaatioon kuuluvan toimitusvalvonnan tehtävissä. Toimitusvalvonnan työskentely tapahtuu moniulotteisessa verkostossa sisältäen ...
Asiakaskokemuksen vaikutus myyntiin Studio Savon & Ekossa
(2020)
Suomessa hiusalalla on suunnilleen 15 000 ammattilaista, joista enemmistö on ammatin- tai liikkeenharjoittajana toimivia yrittäjiä. Kilpailu alalla on todella kovaa.
Asiakkaan kokeman arvon tehostaminen tekee mahdolliseksi ...
Brändi- ja asiakaskokemus kehityksen voimavarana
(2023)
Tämä opinnäytetyö tutki kohdeorganisaation brändikokemuksen nykytilaa asiakaskokemuksen näkökulmasta ja havainnoi brändikokemuksen merkitystä kohdeorganisaation strategisessa ja operatiivisessa toiminnassa.
Tutkimuksen ...
Asiakkaiden tyytyväisyys ravintola Meripaviljongin palveluun
(2020)
Tässä Opinnäytetyössä tutkittiin Hakaniemessä sijaitsevan äyriäis- ja kalaravintola Meripaviljongin asiakkaiden tyytyväisyyttä palvelun laatuun asiakaskokemuksien kautta. Tutkimus rajattiin vuonna 2019 ruokailemassa ...
Viking Linen kauneusristeilyiden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantona oli kehittää laivayhtiö Viking Linelle uusi kauneusristeily palvelumuotoilun keinoin. Viking Linen perustuotteita matkustajaliikenteessä ovat risteilyt ja reittimatkat. Lisäksi yhtiöllä on ...
Hyvityssyyt ja niiden tuottama data
(2022)
Yritykset, jotka myyvät tuotteita tai palveluita, myös laskuttavat niistä ostajaa. Aina ei kuitenkaan asiat suju toivotusti tai virheettömästi, tai asiakas irtisanoo palvelun, jolloin lasku täytyy hyvittää kokonaan tai ...
Chatbotien vaikutukset asiakaskokemukseen
(2022)
Opinnäytetyössä on haluttu selvittää vertailututkimuksen avulla, miten chatbotit voisivat parantaa suomalaisten kuluttajien asiakaskokemusta. Koronaviruspandemia on tuonut osaltaan paljon muutoksia sähköiseen kaupankäyntiin ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen lähikaupassa
(2021)
Opinnäytetyössä käsitellään asiakaskokemusta, asiakastyytyväisyyttä ja suoritetaan kvantitatiivinen tutkimus. Opinnäytetyön tutkimus on tehty toimeksiantona K-Market Karpalon kauppiaalle. Tutkimuksen tarkoituksena oli ...