Haku
Viitteet 1-10 / 14
Asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittäminen hankinnan toimitusvalvonnassa
(2021)
Tutkimuksessa tarkastellaan asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittämistä hankintaorganisaatioon kuuluvan toimitusvalvonnan tehtävissä. Toimitusvalvonnan työskentely tapahtuu moniulotteisessa verkostossa sisältäen ...
Asiakkuuksien hallinnan kehittäminen case:Kunnonpaikan liikuntapalvelut
(2019)
Asiakkuuden hallinnan kehittäminen ja asiakaskokemuksen suunnitelmallinen johtaminen ovat avainasemassa kasvattamaan asiakasvirtaa ja vahvistamaan asiakkaiden sitoutumista palvelujen käyttäjiksi. Aihealuetta on tutkittu ...
CRM-järjestelmän käyttöönoton vaikutukset asiakastyöhön henkilöstöpalveluyrityksessä
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii henkilöstöpalveluyritys. Toimeksiantajayrityksessä otettiin hiljattain käyttöön uusi CRM-järjestelmä. Globaalin koronapandemian myötä yrityksien toiminnot ovat siirtyneet enemmän ...
Asiakaskohtainen markkinointi osaksi avainasiakkaiden johtamista
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on avainasiakkuuksien johtaminen ja asiakaskohtainen markkinointi (ABM). Laadultaan opinnäytetyö on toiminnallinen, sillä opinnäytetyön teoriaosuuden pohjalta laaditaan produktio. Produktio on opas, ...
Asiakaskokemus ja sen kehittäminen yrityksessä Ilmanvaihto ValveX Oy
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin erään ilmanvaihtoalan yrityksen muodostamaa asiakaskokemusta. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona yritykselle Ilmanvaihto ValveX Oy. Tavoitteena oli selvittää yrityksen asiakaskokemuksen ...
Uusasiakkaan määrittely Yritys X:lle: Asiakassegmentointi ja potentiaalisten asiakkaiden etsiminen
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin toiminnallisena työnä toimeksiantona Yritys X:lle. Yritys X on tuottavuuden kehittämiseen keskittynyt pieni yritys, joka tarjoaa asiakkailleen työntutkimuspalvelua. Opinnäytetyön päätavoitteena oli ...
B2B-asiakassuhteen kehittäminen strategiseksi kumppanuudeksi ylimmän johdon asiakaskokemuksen pohjalta
(2023)
Asiakaskokemus on noussut merkittävimmäksi kilpailuedun lähteeksi 2020-luvulla. Yritysten välisessä liiketoiminnassa (B2B) ollaan asiakaskokemuksen johtamisessa ja kehittämisessä jäljessä kuluttajaliiketoimintaa, minkä ...
Jälkimarkkinointi osana myyntiprosessia: opas onnistuneeseen jälkimarkkinointiin
(2023)
Työ koostuu sekä teoriaosuudesta, että toiminnallisesta osuudesta, eli jälkimarkkinointioppaasta.
Tietoperusta on kerätty aihepiiriin liittyvistä lähteistä, sekä myös sisältää kansainvälisempiä lähteitä. Tietoperustaan ...
Vakuutusyhtiön vaihtoon vaikuttavat tekijät ajoneuvovakuutuksessa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää tekijöitä, jotka saavat vakuutusyhtiön asiakkaat vaihtamaan vakuutusyhtiötä. Opinnäytetyö on rajattu Suomessa vahinkovakuutusta harjoittaviin vakuutusyhtiöihin, sekä tarkennettu ...
Asiakkuuden elinkaarimallin ja siihen perustuvien asiakkuuksienhoitomallien kehittäminen Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymässä
(2022)
Tässä opinnäyteyössä kehitettiin Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymän (HSL:n) asiakasviestintää vastaamaan paremmin joukkoliikenneasiakkaiden yksilöllisiin tarpeisiin viestinnällisten, asiakkuuden elinkaareen perustuvien ...