Haku
Viitteet 1-9 / 9
Asiakkuuksien hallinnan kehittäminen case:Kunnonpaikan liikuntapalvelut
(2019)
Asiakkuuden hallinnan kehittäminen ja asiakaskokemuksen suunnitelmallinen johtaminen ovat avainasemassa kasvattamaan asiakasvirtaa ja vahvistamaan asiakkaiden sitoutumista palvelujen käyttäjiksi. Aihealuetta on tutkittu ...
Asiakkaiden odotukset ja kokemukset pankkia vaihtaessa
(2020)
Finanssiala elää historiansa suurinta murroskautta. Pankkien palvelut vastaavat toisiaan ja kilpailukentällä pitää pystyä erottumaan toisista yhä paremmilla palveluilla. Myös asiakkaiden odotukset muuttuvat koko ajan, se ...
Asiakaskokemus ja sen kehittäminen yrityksessä Ilmanvaihto ValveX Oy
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin erään ilmanvaihtoalan yrityksen muodostamaa asiakaskokemusta. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona yritykselle Ilmanvaihto ValveX Oy. Tavoitteena oli selvittää yrityksen asiakaskokemuksen ...
Uusasiakkaan määrittely Yritys X:lle: Asiakassegmentointi ja potentiaalisten asiakkaiden etsiminen
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin toiminnallisena työnä toimeksiantona Yritys X:lle. Yritys X on tuottavuuden kehittämiseen keskittynyt pieni yritys, joka tarjoaa asiakkailleen työntutkimuspalvelua. Opinnäytetyön päätavoitteena oli ...
B2B-asiakassuhteen kehittäminen strategiseksi kumppanuudeksi ylimmän johdon asiakaskokemuksen pohjalta
(2023)
Asiakaskokemus on noussut merkittävimmäksi kilpailuedun lähteeksi 2020-luvulla. Yritysten välisessä liiketoiminnassa (B2B) ollaan asiakaskokemuksen johtamisessa ja kehittämisessä jäljessä kuluttajaliiketoimintaa, minkä ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen mittaaminen yrityksessä X
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia toimeksiantaja yrityksen X asiakaskokemuksen mittaamisen hyötyjä verkkopalvelukanavassa. Verkkopalvelukanavassa tapahtuva asiakaskokemuksen mittaaminen olisi yritykselle uusi kanava ...
Vakuutusyhtiön vaihtoon vaikuttavat tekijät ajoneuvovakuutuksessa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää tekijöitä, jotka saavat vakuutusyhtiön asiakkaat vaihtamaan vakuutusyhtiötä. Opinnäytetyö on rajattu Suomessa vahinkovakuutusta harjoittaviin vakuutusyhtiöihin, sekä tarkennettu ...
Opas asiakkuussuhteiden syventämiseen ja säilyttämiseen pienyrityksille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on ollut luoda opas pienyrityksille sekä aloitteleville yrittäjille asiakkuussuhteiden syventämiseen ja säilyttämiseen. Tämän opinnäytetyön produktissa eli oppaassa käydään läpi asiakkuuksien ...
Pienpanimoalalla toimivan yrityksen X asiakaskokemus
(2023)
Tämän laadullisena tutkimuksena toteutetun opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kuinka pienpanimoalalla toimiva yritys vastaa asiakkaidensa odotuksiin ja toiveisiin tuotteiden maahantuojana, varastoijana ja jakelijana. ...