Haku
Viitteet 1-6 / 6
Verkkokaupan kehittämissuunnitelma More On Oy:lle
(2019)
Verkkokaupasta ostaminen on yksi ympäri maailmaa nopeimmin kasvavista ilmiöistä. Kuluttajat ostavat kasvavissa määrin verkosta, ja niin suomalaisten kuin ulkomaistenkin verkkokauppojen suosio on lisääntynyt viime ...
Asiakasprofiilien rakentaminen asiakasymmärryksen tueksi
(2019)
Opinnäytetyöprosessin tavoitteena on luoda palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen asiakasprofiilit työn toimeksiantajan, Fonecta Oy:n käyttöön. Asiakasprofiilit ovat tiiviitä kuvauksia yrityksen asiakkaista, jotka perustuvat ...
Faktalla ja tunteella: Kohti H2H-ajattelumallin mukaista asiakasviestintää
(2023)
H2H (human to human) -ajattelumalli on mielenkiintoinen ja puhutteleva aihe digitalisaation val-taamassa maailmassa. Parhaimmillaan se toimii asiakasviestinnän näkökulmasta katsottuna linkkinä kylmän digitaalisen maailman ...
Markkinointisuunnitelma Advance U
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Advance U:lle, joka on tekijän oma toiminimiyritys. Advance U on fyysiseen valmennukseen erikoistunut valmennuspalvelu, jonka tavoitteena on tuotetarjooman laajentamisen myötä ...
Verkkosivujen vaikutus asiakaskokemukseen
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan verkkosivujen vaikutusta asiakaskokemukseen kuluttaja-asiakkaiden näkökulmasta. Opinnäytetyön tavoitteena on ymmärtää minkälaiset verkkosivuilla esiintyvät tekijät ja ominaisuudet vaikuttavat ...
Yrityksen sisäinen tutkimus verkkokaupan asiakastutkimuksen tarvekartoitukseksi
(2023)
Tämän opinnäytetyön perustana on asiakasymmärrys ja miten sitä voidaan hyödyntää yrityksen liiketoiminnassa. Opinnäytetyön toimeksiantajana on yritys X, joka on teettämässä verkkokauppansa asiakkaista asiakastutkimusta. ...