Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 21
Asiakaskokemuksen kehittäminen Holiday Clubin sosiaalisessa mediassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Holiday Clubin asiakkaiden tyytyväisyyttä ja asiakaskokemusta yrityksen sosiaalisessa mediassa ja kuinka sitä voitaisiin kehittää. Tyytyväisyyttä ja kehitysideoita selvitettiin ...
Asiakaskokemuksen ja brändin merkitys Siteco GmbH, Suomen sivuliikkeen asiakkaiden näkökulmasta
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakaskokemusta, arvokokemusta, brändi-identiteettiä ja brändi-imagoa. Työ on tehty syksyllä 2020 toimeksiantona B2B-sektorilla (Business-to-Business) toimivalle valaistusalan yritykselle ...
Faktalla ja tunteella: Kohti H2H-ajattelumallin mukaista asiakasviestintää
(2023)
H2H (human to human) -ajattelumalli on mielenkiintoinen ja puhutteleva aihe digitalisaation val-taamassa maailmassa. Parhaimmillaan se toimii asiakasviestinnän näkökulmasta katsottuna linkkinä kylmän digitaalisen maailman ...
Investor-segmentin asiakaspolku: Routa Markkinointi Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Routa Markkinointi Oy:lle, joka on osa Sanoma-konsernia. Työn tavoitteena oli tutkia ja kuvata Investor-segmentin asiakkaan asiakaspolku Inbound- ja Outbound -asiakkaiden ...
Markkinointisuunnitelma Advance U
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Advance U:lle, joka on tekijän oma toiminimiyritys. Advance U on fyysiseen valmennukseen erikoistunut valmennuspalvelu, jonka tavoitteena on tuotetarjooman laajentamisen myötä ...
Arvolupauksen kirkastaminen ja ylivertaisen asiakaskokemuksen määrittäminen CoPlays Oy:lle
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia CoPlays Oy:n tuottamaa sovellusta, ja sen soveltuvuutta massamarkkinoille. Opinnäytetyön päätavoitteena on kirkastaa CoPlays Oy:n arvolupausta ja määrittää millainen on ylivertainen ...
Aistimarkkinoinnin hyödyt asiakaskokemuksen valossa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, kuinka aistimarkkinoinnin avulla voidaan luoda parempia asiakaskokemuksia ja miten aistimarkkinointia voidaan toteuttaa. Jotta lukija ymmärtäisi kokonaisuuden, jossa aistimarkkinointi ...
Asiakaskokemus K-Kauppiaan näkökulmasta
(2022)
Opinnäytetyö käsittelee K-Ruokakauppiaiden sudetta asiakaskokemukseen, ja millä tavalla he nä-
kevät sen, sekä toimivat parantaakseen asiakkaidensa kokemusta kaupassaan. Asiakaskokemus
on hyvin tärkeä osa K-Ruokakauppojen ...
Asiakaskohtainen markkinointi osaksi avainasiakkaiden johtamista
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on avainasiakkuuksien johtaminen ja asiakaskohtainen markkinointi (ABM). Laadultaan opinnäytetyö on toiminnallinen, sillä opinnäytetyön teoriaosuuden pohjalta laaditaan produktio. Produktio on opas, ...
Asiakastutkimus Sound-Innille
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin asiakastutkimus yritykselle Sound-Inn. Tutkimuksen tavoitteena
oli selvittää, miten Sound-Innin asiakasviestintää, toimintaa ja tiloja tulisi kehittää vastaamaan
asiakkaiden tarpeita. ...