Haku
Viitteet 1-10 / 76
Lapsiperheen onnellistava miniloma Sokos Hotelleissa - unelmien hotellikokemus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millainen on lapsiperheen onnellistava hotellikokemus Sokos Hotelleissa. Tahtotilana oli ymmärtää, millaiset asiat tuovat arvoa lapsiperheelle hotellimajoituksen aikana, jotta ...
Tunnettavuutta strategiaviestinnällä
(2021)
Kunnat keskittävät julkiset yrityspalvelut kehittämisyhtiöihin. Niiden toiminnan painopiste on elinkeinopalveluissa, yritysten perustamisneuvonnassa, toimitilojen ja rahoituksen järjestämisessä ja alueellisissa ...
Hakemuksesta selvitykseen: Valtionavustustoiminnan asiakasviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyö oli kehittämispainotteinen ja sen tavoitteena oli laatia toimenpide-ehdotuksia opetus- ja kulttuuriministeriön kulttuuri- ja taidepolitiikan osaston asiakasviestinnän kehittämiseksi. Tuotos keskittyi ...
Autoverkkokaupan kehittäminen
(2019)
Perinteiset liiketoiminnanrakenteet ovat muuttumassa digitalisaation myötä. Verkkokaupat yleistyvät ja tarjoavat kuluttajille vaihtoehtoisen tavan tehdä ostoksia. Digitalisoitunut kuluttaja haluaa asioida itselleen sopivampana ...
Asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittäminen hankinnan toimitusvalvonnassa
(2021)
Tutkimuksessa tarkastellaan asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittämistä hankintaorganisaatioon kuuluvan toimitusvalvonnan tehtävissä. Toimitusvalvonnan työskentely tapahtuu moniulotteisessa verkostossa sisältäen ...
Digitaalisen palvelualustan vaatimusmuotoilu osana Krapin palvelukonseptia
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee lisäarvon tuottamista uuden digitaalisen tietojärjestelmän avulla. Krapihovi Oy:lla on suunnitteilla uusi palvelukonsepti, jossa digitaalinen alusta on osana palvelukokonaisuutta. Projektissa ...
Asiakkuuksien hallinnan kehittäminen case:Kunnonpaikan liikuntapalvelut
(2019)
Asiakkuuden hallinnan kehittäminen ja asiakaskokemuksen suunnitelmallinen johtaminen ovat avainasemassa kasvattamaan asiakasvirtaa ja vahvistamaan asiakkaiden sitoutumista palvelujen käyttäjiksi. Aihealuetta on tutkittu ...
”Asiakas on aina oikeassa” – Asiakaskokemuksen kehittäminen hyvinvointialan yrityksessä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää hyvinvointialalla toimivan yrityksen asiakaskokemusta tutkimalla, millaisena asiakkaat kokivat toimeksiantajayrityksen palvelut.
Asiakaskokemuksen kehittäminen yrityksessä ...
Palvelupisteen toimintatavan muutos: Case Kela Itäkeskuksen palvelupiste
(2020)
Asiakaspalvelu on viime vuosien aikana kokenut muutoksen digitaalisten palveluiden kehittymisen myötä. Yhä enemmän asioita voi hoitaa verkossa kotoa käsin. Fyysisen asiakaspalvelun tarve ei silti ole vähentynyt, vaan ...
Brändi- ja asiakaskokemus kehityksen voimavarana
(2023)
Tämä opinnäytetyö tutki kohdeorganisaation brändikokemuksen nykytilaa asiakaskokemuksen näkökulmasta ja havainnoi brändikokemuksen merkitystä kohdeorganisaation strategisessa ja operatiivisessa toiminnassa.
Tutkimuksen ...