Haku
Viitteet 1-10 / 11
Autoverkkokaupan kehittäminen
(2019)
Perinteiset liiketoiminnanrakenteet ovat muuttumassa digitalisaation myötä. Verkkokaupat yleistyvät ja tarjoavat kuluttajille vaihtoehtoisen tavan tehdä ostoksia. Digitalisoitunut kuluttaja haluaa asioida itselleen sopivampana ...
Asiakastyytyväisyyden kasvattaminen huolinta-alalla.
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kasvattaa toimeksiantajayrityksen asiakastyytyväisyyttä parantamalla sen asiakkaiden asiakaskokemusta. Työssä esitellään toimenpiteitä, joiden avulla voidaan kehittää yrityksen tuottamaa ...
Yritys X:n verkkopalvelun käytettävyystestaus
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa Yritys X:n verkkosivuston käytettävyysongelmia sekä antaa ohjeita ja kehitysehdotuksia näiden ongelmien korjaamiseksi. Työn toimeksiantajana oli digitoimisto Agenda Helsinki ...
Asiakkuuksien hallinnan kehittäminen case:Kunnonpaikan liikuntapalvelut
(2019)
Asiakkuuden hallinnan kehittäminen ja asiakaskokemuksen suunnitelmallinen johtaminen ovat avainasemassa kasvattamaan asiakasvirtaa ja vahvistamaan asiakkaiden sitoutumista palvelujen käyttäjiksi. Aihealuetta on tutkittu ...
Verkkokaupan kehittämissuunnitelma More On Oy:lle
(2019)
Verkkokaupasta ostaminen on yksi ympäri maailmaa nopeimmin kasvavista ilmiöistä. Kuluttajat ostavat kasvavissa määrin verkosta, ja niin suomalaisten kuin ulkomaistenkin verkkokauppojen suosio on lisääntynyt viime ...
Asiakaslähtöinen infokansio Eerikkilä Sport & Outdoor Resortin asiakkaille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda informatiivinen infokansio Eerikkilä Sport & Outdoor Resortin asiakkaille. Infokansio sisältää tietoa Eerikkilän palveluista sekä sen lähiympäristöstä. Infokansion avulla pyritään ...
Asiakastyytyväisyystutkimus tuulitunneli Föönille
(2019)
Fööni on syyskuussa 2018 avattu tuulitunneli, joka sijaitsee kauppakeskus Redissä, Helsingin Kalasatamassa. Tuulitunneli on vapaapudotussimulaattori, jossa pääsee kokeilemaan lentämistä matalalla kynnyksellä. Föönin ...
Kyselypohja opastettujen kierrosten asiakaskokemuksen mittaamiseksi
(2019)
Matkailualan digitaalisesta murroksesta huolimatta opastetut kierrokset ovat edelleen suosittu tapa välittää kohteen – esimerkiksi museonäyttelyn, kaupungin tai kulttuuriperintökohteen – merkityksiä eteenpäin. Toisaalta ...
Digitaalisten palveluiden hyödyntäminen osana asiakaskokemusta
(2019)
Opinnäytetyössä on haluttu selvittää kahden eri Stadin ammatti- ja aikuisopiston asiakasryhmän tarpeet digitaalisten palveluiden hyödyntämiselle osana asiakaskokemusta. Tutkimuksessa haluttiin myös kartoittaa nykyisten ...
Asiakasprofiilien rakentaminen asiakasymmärryksen tueksi
(2019)
Opinnäytetyöprosessin tavoitteena on luoda palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen asiakasprofiilit työn toimeksiantajan, Fonecta Oy:n käyttöön. Asiakasprofiilit ovat tiiviitä kuvauksia yrityksen asiakkaista, jotka perustuvat ...