Haku
Viitteet 1-10 / 38
Lapsiperheen onnellistava miniloma Sokos Hotelleissa - unelmien hotellikokemus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millainen on lapsiperheen onnellistava hotellikokemus Sokos Hotelleissa. Tahtotilana oli ymmärtää, millaiset asiat tuovat arvoa lapsiperheelle hotellimajoituksen aikana, jotta ...
Jälkimarkkinoinnin vaikutus liiketoiminnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarjota ajatuksia, ideoita sekä uusia näkökulmia yrityksen jälkimarkkinointiin ja luoda liiketoiminnassa hyödynnettävä esimerkki jälkimarkkinointisuunnitelmasta. Opinnäytetyö on muodoltaan ...
Sisustussuunnittelupalveluiden ostajan asiakaskokemus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia kuluttajien kokemuksia ostetuista sisustussuunnittelupalveluista. Asiakaskokemus on tärkeä markkinoinnillinen haaste ja monimutkaisuutensa vuoksi vaikeasti hallittavissa. Sisustusala ...
Hakemuksesta selvitykseen: Valtionavustustoiminnan asiakasviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyö oli kehittämispainotteinen ja sen tavoitteena oli laatia toimenpide-ehdotuksia opetus- ja kulttuuriministeriön kulttuuri- ja taidepolitiikan osaston asiakasviestinnän kehittämiseksi. Tuotos keskittyi ...
Lentoturvallisuus matkustajan näkökulmasta
(2020)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön päätarkoitus on kartoittaa, miten suomalaiset matkustajat kokevat lentoturvallisuuden. Opinnäytetyön alaongelmina paneudutaan siihen, kiinnittävätkö matkustajat huomiota lennolla ...
Asiakkaiden kokemuksia kampaamo- ja kauneushoitolan palveluista – case Salon Bella Pelo
(2020)
Tässä toimeksiantona tehdyssä opinnäytetyössä tutkittiin, miten toimeksiantajan nykyiset asiakkaat kokevat palvelun laadun. Alaongelmina haluttiin selvittää asiakkaiden mielikuvia paikasta sekä saatavuudesta, mitä kautta ...
Yritysten edellytykset ICT-osaamisen hankintaan osaamisalustalta
(2020)
Nykyisin ICT-osaamisen tarvetta on laajasti erilaisissa organisaatioissa. Perinteisen
rekrytoinnin ongelmana ovat usein tarvittavan osaamistarpeen lyhytaikaisuus ja spesifisyys sekä rekrytointiprosessin hitaus. Samaan ...
Asiakaskokemuksen vertailu kosmetiikan verkkokaupassa
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee asiakaskokemusta erityisesti verkkokaupassa. Tavoitteena on selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen verkko-ostoksilla ja miksi. Opinnäytetyössä tehdään vertaileva tapaustutkimus, ...
Asiakkaan välittämisen kokemukseen vaikuttavat tekijät asiakaspalvelussa
(2020)
Opinnäytetyössä on tutkittu asiakaspalvelupuheluissa asiakkaiden välittämisen kokemukseen vaikuttavia vuorovaikutuskeinoja. Työn tavoitteena oli löytää asiakkaan välittämisen kokemukseen tehokkaimmin vaikuttavia ...
Customer Feedback System for Sandro restaurant
(2020)
Customer feedback is essential for businesses to understand the customer’s needs. It is the interaction between a customer and a business. Without customers there are no businesses, and therefore maintaining customer ...