Haku
Viitteet 1-10 / 17
AMK-kirjastojen käyttäjäkysely 2020
(AMKIT-konsortio, 2020)
Kirjastoilla on merkittävä rooli korkeakouluissa opiskelijan arjessa. Asiakkaat kokevat, että kirjastot mahdollistavat opinnoissa etenemisen tarjoamalla käyttöön aineistoja ja helpottamalla tiedon löytymistä. Erityisesti ...
Asiakastyytyväisyystutkimus tuulitunneli Föönille
(2019)
Fööni on syyskuussa 2018 avattu tuulitunneli, joka sijaitsee kauppakeskus Redissä, Helsingin Kalasatamassa. Tuulitunneli on vapaapudotussimulaattori, jossa pääsee kokeilemaan lentämistä matalalla kynnyksellä. Föönin ...
Neste Rallien asiakkaiden asiakastyytyväisyyden selvitys ja Rallin Olohuoneen konseptointi vuodelle 2020
(2019)
Tutkimuksen päätarkoituksena on selvittää Neste Rallien Paviljongin kilpailukeskuksen sekä uuden Rallin olohuoneen viihtyvyyttä ja asiakastyytyväisyyttä vuoden 2019 Neste Ralleissa. Asiakastyytyväisyyden selvittämisen ...
Tutkimus tilitoimiston asiakastyytyväisyydestä
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan toimeksiantona pienen tilitoimiston nykyisten asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä. Tutkimusongelmana on selvittää kuinka tyytyväisiä nykyiset asiakkaat ovat tilitoimiston tarjoamiin palveluihin ja ...
Asiakasuskollisuuden lisääminen kehittämällä asiakastyytyväisyyttä
(2020)
Uskollinen asiakaskanta on yritykselle kultaakin arvokkaampi voimavara, sillä heidän tuellaan yritys pystyy selviämään vaikeistakin ajoista sekä kasvamaan kestävästi. Työssä tutustutaan asiakasuskollisuuteen ja -tyytyväisyyteen ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Indoor Group Oy:n Sotka huonekalukauppaketjun myymälöille
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakastyytyväisyyttä. Tavoitteena oli selvittää, mihin asiakkaat ovat tyytyväisiä Sotkan myymälöiden toiminnassa. Alatavoitteena oli selvittää, onko myymälän tuotevalikoima vastannut asiakkaan ...
Asiakkaiden tyytyväisyys Yritys X:n hoitajakutsujärjestelmäpalveluun
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Yritys X:lle. Työn päätavoitteena oli selvittää Yritys X:n asiakastyytyväisyyden nykytilaa yrityksen tarjoamaan hoitajakutsu- ja henkilöturvajärjestelmäpalvelun liittyen. Työssä ...
Asiakaskokemuskysely lääkealan konsulttiyritykselle
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona lääkealan konsulttiyritykselle ja siinä selvitettiin, miten
toimeksiantaja on profiloitunut liiketoiminnassa verrattuna sen kilpailijoihin. Tutkimus toteutettiin
asiakaskokemuskysely ...
Etäkoulu Kulkurin asiakaspalautekyselyn kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia Etäkoulu Kulkurin toiminnan kehittämisen tueksi työkalu, konseptoitu asiakaspalautekysely. Sähköisellä kyselylomakkeella voidaan kerätä koulun oppilailta ja heidän vanhemmiltaan tietoa ...
Etätyön vaikutus A-lehtien IT-tuen laatuun käyttäjänäkökulmasta
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi A-lehdet Oy. Työn tarkoituksena oli selvittää
A-lehtien IT-tuen laadukkuutta etätyöaikana asiakkaan näkökulmasta. Tavoitteena oli
selvittää, onko tuen laadussa tapahtunut muutosta ...