Haku
Viitteet 1-10 / 11
Tukipalvelujen laadun säilyttäminen muutoshankkeessa
(2020)
Opinnäytetyö on toteutettu Posti Oy:lle, joka on päättänyt ulkoistaa ICT palveluita
sisäisestä palvelutuotantomallista palveluntarjoajalle. Postissa aiemmin toteutettu
vastaavan tasoinen ulkoistushanke heikensi palveluiden ...
Asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittäminen hankinnan toimitusvalvonnassa
(2021)
Tutkimuksessa tarkastellaan asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittämistä hankintaorganisaatioon kuuluvan toimitusvalvonnan tehtävissä. Toimitusvalvonnan työskentely tapahtuu moniulotteisessa verkostossa sisältäen ...
Asiakkuuksien hallinnan kehittäminen case:Kunnonpaikan liikuntapalvelut
(2019)
Asiakkuuden hallinnan kehittäminen ja asiakaskokemuksen suunnitelmallinen johtaminen ovat avainasemassa kasvattamaan asiakasvirtaa ja vahvistamaan asiakkaiden sitoutumista palvelujen käyttäjiksi. Aihealuetta on tutkittu ...
Ketterästi kehittämällä parempi tyytyväisyys henkilöstöhallintoon
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Ulkoministeriön sisäistä asiakastyytyväisyyttä henkilöstöhallinnon palveluihin. Tutkimusongelmana oli asiakastyytyväisyyden alhainen taso. Asiakastyytyväisyyden nostamiseksi korkeammalle ...
Lisämyyntiprosessin kehittäminen Helpotkotisivut.fi MS Oy:ssä
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin Helpotkotisivut.fi MS Oy:n lisämyyntiprosessia. Opinnäytetyön toteuttaminen aloitettiin lokakuussa 2017 ja työ valmistui toukokuussa 2021.
Työssä tutkittiin kohdeorganisaation olemassa ...
Asiakasodotusten toteutuminen vakuutusyhtiön ajoneuvokorvauspalvelussa
(2022)
Vakuutusyhtiö X:n asiakkaille tapahtui lähes 23 000 moottoriajoneuvovahinkoa vuonna 2020. Korjaamo Y on vakuutusyhtiön tärkeä korjaamokumppani, joka toteuttaa korjauspalvelua ajoneuvovahinkotapauksissa. Yritykset ovat ...
Vision mukaisen asiakaskokemuksen toteutuminen ja kehittäminen – Verkkopalvelu G
(2023)
Asiakasuskollisuuden ja kilpailuedun vahvistamiseksi yritykset keskittyvät tänä päivänä luomaan ylivertaisia asiakaskokemuksia. Asiakaskokemus on asiakkaan kokonaisvaltainen kokemus yrityksestä sekä tunteista, jotka hänelle ...
Showlink Oy:n näyttelypalveluiden kehittäminen asiakastyytyväisyystutkimusta hyödyntäen
(2022)
Tämän kehittämisprosessin tavoitteena on kehittää Showlink Oy:n näyttelypalveluita yhdessä asiakkaiden kanssa. Opinnäytetyön lähestymistapa on toimintatutkimus. Toimintatutkimuksessa painottuvat yhtäaikaisesti sekä tutkitun ...
Contact centerin asiakaskokemuksen johtaminen - Case Finnair
(2023)
Asiakaskokemus löytyy tänä päivänä yleisesti yritysten strategiasta, sillä yritykset ovat ymmärtäneet asiakkaan kokemuksen roolin yrityksen menestyksessä kiristyvässä kilpailutilanteessa. Or-ganisaatiot eivät voi erottautua ...
Reklamaatioiden käsittely osana asiakaskokemusta
(2024)
Reklamaatiot ovat kriittisiä tilanteita, joissa mitataan yrityksen asiakaslähtöisyyttä ja mainetta. Tavoitteena oli selvittää reklamaatiokäsittelyn ongelmakohdat, sekä luoda malli, joka tekee prosessista tasalaatuista. ...