Haku
Viitteet 1-9 / 9
Digitaalisen markkinoinnin keinot nostaa tunnettuutta. Case: Turvassa Tiellä -ohjelma.
(2019)
Opinnäytetyössä tutkitaan Turvassa Tiellä -ohjelman kampanjaa. Työn tavoitteena on analysoida kampanjan keinoja nostaa tunnettuutta. Digitaalinen markkinointi kasvaa ja elää koko ajan. Uusia kanavia syntyy ja toisia jää ...
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa – case Leppävaaran Sisu ry
(2019)
Kehittämistehtävän tarkoituksena on tutkia sosiaalista mediaa osana urheiluseuran markkinointiviestintää – case Leppävaaran Sisu. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa seuran markkinointiviestinnän nykytilaa ja mielikuvia ...
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinointisuunnitelman rakentaminen SOSTAC-mallia hyödyntäen
(2021)
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinoinnin suunnittelu on kausien saatossa ollut epäjärjestelmällistä. Sosiaalisen media on helpottanut joukkueen markkinointi- ja viestintätoimenpiteiden toteutusta helpon ...
Markkinointisuunnitelma Advance U
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Advance U:lle, joka on tekijän oma toiminimiyritys. Advance U on fyysiseen valmennukseen erikoistunut valmennuspalvelu, jonka tavoitteena on tuotetarjooman laajentamisen myötä ...
Opas urheiluseuran brändäykseen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Urheilun brändäys sosiaalisessa mediassa on hyödyllistä ja tärkeää jatkuvasti digitaalisesti kehittyvässä maailmassa. Tänä päivänä brändäys on näkyvä osa urheilua, mutta Suomessa urheilutoimijoilla on vielä paljon parannettavaa ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma osana PK Coaching Oy:n markkinointia
(2022)
Työn tavoitteena oli kehittää suunnitelmallinen työkalu yrityksen sosiaalisen median markkinointiin, jotta yrityksen markkinointi sosiaalisessa mediassa olisi mahdollisimman toimivaa ja tehokasta kaikkien käytettävissä ...
Digimarkkinointiviestinnän suunnitelma valmennuksen ja viestinnän yritykselle
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda aloittavalle liikunta-alan pienyrittäjälle digimarkkinointiviestinnän suunnitelma. Digimarkkinointiviestinnän suunnitelman avulla tuleva pienyrittäjä voi markkinoida omaa osaamista ja ...
Sähköisen harrastuskalenterin käyttöönoton markkinointisuunnitelma Parikkalassa
(2022)
Tämä opinnäytetyö on tehty Parikkalan kunnan liikuntatoimelle. Tavoitteena oli laatia sähköisen harrastuskalenterin käyttöönoton markkinointisuunnitelma. Markkinoinnin tavoitteena on saada Parikkalan kunnan alueella toimivat ...
Suunnistuskilpailun sosiaalisen median markkinointiopas
(2023)
Sosiaalinen media osana urheilutapahtumien markkinointia on osa nykypäivää. Sosiaalisessa mediassa markkinointi on ilmaista tai verrattain halpaa, joten se on nykypäivänä kaikkien saatavil-la. Helposta saatavuudesta ja ...