Haku
Viitteet 1-10 / 13
Yhteistyökumppaneiden asiakasseuranta
(2019)
fi=Nykyisessä IT-alan organisaatiossa aika usein on kumppaneita, jotka auttavat edistämään yrityksen tuotteiden myyntiä omille asiakkailleen. Tämä vähentää omien resurssien kustannuksia, jolloin yritykselle jää enemmän ...
Markkinointiteknologia viestintäalan ohjelmistoyrityksessä
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan kohdeyrityksen markkinointiteknologiaa. Kohdeyritys on kansainvälisen viestintäalan ohjelmistoyrityksen Suomessa toivoma tytäryhtiö, joka tarjoaa ratkaisuja viestinnän tarpeisiin. Kohdeyrityksen ...
Oppimispäiväkirja työstäni ohjelmallisen markkinoinnin asiantuntijana
(2022)
Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö työstäni Omnicom Media Groupin OMD Finlandilla ohjelmallisen markkinoinnin erityisasiantuntijana, pitää sisällään neljä osa-aluetta, jotka ovat: johdanto, lähtötilanteen kuvaus, 10 viikon ...
Miten meihin vaikutetaan – vaalikampanjointi sosiaalisen median alustoilla
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tutkimuksellinen työ, jonka tarkoituksena on selvittää ja tunnistaa ilmiötä, miten sosiaalisen median käytetään vaalikampanjoinnissa – eli miten kansalaisiin vaikutetaan digitaalisessa ympäristössä. ...
Teknisenä kasvuhakkerina suuren organisaation kasvutiimissä
(2021)
Tässä portfoliomaisessa päiväkirjaopinnäytetyössä kuvataan kasvuhakkerointia ja ohjelmistokehitystä tekevän teknisen kasvuhakkerin työtehtäviä ja ammatillista kehittymistä. Opinnäytetyön alussa kerrotaan tarkemmin ...
Aloittavan verkkokaupan markkinointiteknologiat case Elemove Oy
(2022)
Tässä työssä perehdyttiin digitaaliseen markkinointiin ilmiönä ja luotiin katsaus sen nykyti- laan. Tutustuttiin digitaalisen markkinoinnin työkaluihin ja eri teknologioihin Scott Brinkerin luoman Marketing Technology ...
Digitalinen markkinointi Instagramissa
(2022)
Digimarkkinoinnin käsite on tuttu termi kaikille, mutta mitä digitaalinen markkinointi tarkalleen ottaen on ja mikä on sen sovellus nykypäivän modernissa markkinoinnissa ja mitä osa-alueita se sisältää, se vaatii selitystä. ...
Googlen hakukonemarkkinoinnin ja kuluttajien hakukonekäyttäytymisen analysointi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia Googlen hakukonemarkkinointia sekä kuluttajien hakukonekäyttäytymistä. Googlen hakukonemarkkinointi on yksi nykypäivän tärkeimmistä yritysten digitaalisen markkinoinnin keinoista. ...
Kohti digitaalista liiketoimintaa: suunnitelma yritykselle
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön lopputuloksena on liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelmat yritykselleni Nora Varvemaa Photographylle. Opinnäytetyössä käsitellään ensin molempien suunnitelmien rakentamista teoriatasolla ...
Liiketoiminnallinen vaatimusmäärittely ja arkkitehtuuri frisbeegolf mobiilisovellukselle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on pureutua frisbeegolf sovellukseen ja sen kehittämiseen. Tarkoituksena on kuvata ja sen avulla tehtävää liiketoimintaa ja siihen vaikuttavia tekijöitä ja haasteita. Osana opinnäytetyötä ...