Haku
Viitteet 1-5 / 5
Yhteistyökumppaneiden asiakasseuranta
(2019)
fi=Nykyisessä IT-alan organisaatiossa aika usein on kumppaneita, jotka auttavat edistämään yrityksen tuotteiden myyntiä omille asiakkailleen. Tämä vähentää omien resurssien kustannuksia, jolloin yritykselle jää enemmän ...
Alustatalouden mahdollisuudet hotelli- ja majoitusliiketoiminnan asiakashankinnassa Case: Kiilopää
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kuinka opinnäytetyön tilaajan Suomen Latu Kiilopään hotelli- ja majoitusliiketoiminta voi hyödyntää matkailuun keskittyviä alustatalouden ratkaisuja omassa asiakashankinnassaan. ...
Opas B2C-uutiskirjeiden tekemiseen HubSpotilla
(2022)
Digitalisaation myötä markkinoinnin automaatiosta on tullut yhä yleisempää. Markkinoinnin automaatio mahdollistaa yksilöllisen markkinoinnin tuottamisen ja mitattavuuden.
Toiminnallisesta opinnäytetyöstä tulee produkti, ...
ToimistoSissit: nykyisten jäsenten aktivoiminen ja sitouttaminen
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi valtakunnallinen ammatillisen tiedon ja kokemuksien jakamisen verkosto, ToimistoSissit-verkosto. Verkoston jäsenet työskentelevät erilaisissa assistenttityön tehtävissä. Tämän työn ...
Yrityksen sisäinen tutkimus verkkokaupan asiakastutkimuksen tarvekartoitukseksi
(2023)
Tämän opinnäytetyön perustana on asiakasymmärrys ja miten sitä voidaan hyödyntää yrityksen liiketoiminnassa. Opinnäytetyön toimeksiantajana on yritys X, joka on teettämässä verkkokauppansa asiakkaista asiakastutkimusta. ...