Haku
Viitteet 1-10 / 14
Teknologian mahdollistama franchise-liiketoiminta majoitusalalla
(2021)
Teknologia on mullistanut majoitusalaa ja kalustettujen asuntojen vuokrausta viime vuosi-kymmenen aikana. Teknologian hyödyntäminen sekä myynnin ja markkinoinnin kehittäminen ovat mahdollisuuksia erottua, ja edistää omaa ...
Suomen majoitusalan valmiudet digitalisoitumiseen
(2021)
Majoitusala on hyvin perinteinen ala, jolla on juuret jo tuhansien vuosien ajalta. Ala on jatkuvassa kehityksessä ja digitalisaatio on tänä päivänä yksi suurimmista muutostekijöistä. Digitalisaatio mahdollistaa perinteisten ...
Autoverkkokaupan kehittäminen
(2019)
Perinteiset liiketoiminnanrakenteet ovat muuttumassa digitalisaation myötä. Verkkokaupat yleistyvät ja tarjoavat kuluttajille vaihtoehtoisen tavan tehdä ostoksia. Digitalisoitunut kuluttaja haluaa asioida itselleen sopivampana ...
Social selling ilmiönä ja miten Social sellingiä tehdään
(2021)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tavoite oli selvittää miten omien alojensa tunnetut vaikuttajat tuntevat sosiaalisen myynnin ilmiönä, sekä miten sosiaalinen myynti koetaan ja miten sosiaalista myyntiä tehdään. ...
Designing digital solutions for Haaga-Helia International Services
(2019)
The objective of this thesis is to create a concept for new, digital service solutions for the services offered for students going abroad on student exchange for the time period of one or two semesters. The commissioning ...
Digi-coachien koulutustarpeiden kartoitus Sokos Hotelleissa
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnan Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaukselle. Työ on laadullisin menetelmin toteutettu tutkimustyyppinen opinnäytetyö, jonka tarkoituksena ...
Tulevaisuuden asiakaskokemus hotellissa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskityttiin selvittämään miltä tulevaisuuden asiakaskokemus hotellissa näyttää. Opin-näytetyön toimeksiantajana toimii kummankin opinnäytetyön tekijän työnantaja Scandic Hotels Oy, joka on pohjoismaiden ...
Hotellin palveluiden digitalisointi mobiilisovelluksessa
(2020)
Digitalisaatio on ajankohtainen aihe, joka koskettaa kaikkien elämää. Palveluita digitalisoidaan vauhdilla ja kaikki yritykset eivät enää tarjoa henkilökohtaista ihmiseltä ihmiselle palvelua. Opinnäytetyössä selvennetään ...
Digitaalinen asiakaskokemus Hotelli Finnessä
(2022)
Digitaalisen asiakaskokemuksen tärkeys on noussut esille nykyajan digitaalisen liiketoiminnan aikakaudella, ja jokaisen yrityksen tulisi panostaa siihen. Asiakkaat odottavat saavansa täysin saman tasoista vuorovaikutusta ...
Concierge-palvelu Kämp Collection Hotelsin hotelleissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön päätavoitteena oli selvittää minkälaista concierge-palvelua Kämp Collection Hotelsin hotellit tarjoavat asiakkailleen. Tavoitteena oli myös selkeyttää conciergen ja vastaanottovirkailijan eroa ja tuoda ...