Haku
Viitteet 1-10 / 10
Teknologian mahdollistama franchise-liiketoiminta majoitusalalla
(2021)
Teknologia on mullistanut majoitusalaa ja kalustettujen asuntojen vuokrausta viime vuosi-kymmenen aikana. Teknologian hyödyntäminen sekä myynnin ja markkinoinnin kehittäminen ovat mahdollisuuksia erottua, ja edistää omaa ...
Social selling ilmiönä ja miten Social sellingiä tehdään
(2021)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tavoite oli selvittää miten omien alojensa tunnetut vaikuttajat tuntevat sosiaalisen myynnin ilmiönä, sekä miten sosiaalinen myynti koetaan ja miten sosiaalista myyntiä tehdään. ...
Virtuaalimyynti B2B-myynnissä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mitä virtuaalimyynti on ja voidaanko virtu- aalimyynnin avulla tehostaa B2B-myyntiä. Työn tarkoituksena on myös selventää lukijalle teknologian kehityksen luomaa ...
Kiinteistönvälitysalan digitalisaatio ja covid19-ajan vaikutukset tähän
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittää kiinteistövälitysalalla tapahtunutta muutosta digitalisaation näkökulmasta.
Työssä on käsitelty kiinteistönvälitystä yleisesti, mikä se on ja miten siinä toimitaan, sekä
millainen on ...
Digitaalisen transformaation vaikutus B2B-myyntityöhön
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, kuinka digitaalinen transformaatio on vaikuttanut B2B-myyntityöhön. Työ on toteutettu ilman toimeksiantajaa ja perustuu kirjoittajan omaan henkilökohtaiseen mielenkiintoon ...
B2B- myynti, perusmyyjästä asiantuntijamyyjäksi
(2022)
Teknologian nopean kehityksen ja digitalisaation myötä asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut niin yksilö- kuin organisaatiotasolla. Tämän myötä myös B2B- myyjien tapa toimia, ajatella ja käyttäytyä on muuttunut tai ...
CRM-järjestelmän käyttöoppaan luominen Arla Oy:n Foodservice myynti-tiimille
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on CRM-järjestelmän käyttöoppaan luominen Arla Oy:n Foodservice myynti-tiimille. Opinnäytetyön tarkoitus on tuottaa käyttöopas, jonka tavoitteena on helpottaa uusia työntekijöitä ...
Pelialan tulevaisuus - digitaalisten myyntien ja mikrotransaktioiden laajeneminen
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee digitaalisten peliostojen, mikrotransaktioiden sekä ladattavan lisäsisällön taustaa, merkittävyyttä ja kehitystä peliympäristöissä. Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, että ovatko ...
Mastering digital transformation in sales: A research agenda going forward
(Global Sales Science Institute, 2019)
As buyers increasingly become more tech-savvy and consequently more demanding, it is imperative that sales organizations keep pace with their customers and work on a digital transformation strategy. However, a look at the ...
Digital transformation and value-based selling activities: seller and buyer perspectives
(Emerald Group, 2021)
Purpose
This study aimed to examine the digital transformation of business-to-business (B2B) sales and its effects on the management of value-based selling.
Design/methodology/approach
The study adopted a qualitative ...