Haku
Viitteet 1-5 / 5
Autoverkkokaupan kehittäminen
(2019)
Perinteiset liiketoiminnanrakenteet ovat muuttumassa digitalisaation myötä. Verkkokaupat yleistyvät ja tarjoavat kuluttajille vaihtoehtoisen tavan tehdä ostoksia. Digitalisoitunut kuluttaja haluaa asioida itselleen sopivampana ...
Digitaalisen liiketoimintaosaamisen integroituminen Haaga-Helian uudistuviin Master-ohjelmiin
(2019)
Tämän kehittämistehtävän ydin on digitaalisen liiketoimintaosaamisen vahvistaminen syksyllä 2019 uudistuvien Master-tutkintojen sisällöissä. Tässä työssä esitetään kehittämisehdotus tarvittavasta sisällön integroimisesta ...
Chatbotin mahdollisuudet verkkokaupan asiakaspalvelun tukena
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kohdeyrityksen verkkokaupan
asiakaspalvelutoimintoja hyödyntämällä chatbotin tuomia mahdollisuuksia verkkokaupan asiakaspalvelun tukena. Opinnäytetyön tavoitteiden perusteena ...
Digitaalisen ostokokemuksen rakentuminen uudessa verkkokaupassa
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat onnistuneeseen verkko-kauppakokemukseen digitaalisen asiakaskokemuksen kautta. Vertailen tekijöitä eri tuotosten, kirjallisuuden sekä aiheeseen liittyvien ...
Digital disruption: experiences of Finnish eCommerce companies´ development
(Lappeenrannan teknillinen yliopisto, 2020)
The aim of this paper was to contribute to the expansion of the eCommerce (eCom) operations of small and medium sized companies (SMEs) in Finland to global markets. We also wanted to investigate and reflect on our experiences ...