Haku
Viitteet 1-10 / 13
Esimieheltä saadun palautteen merkitys työssä motivoitumiselle
(2020)
Palaute on erityisen tärkeässä roolissa palvelualan työntekijöillä, jotka ovat päivittäin kanssakäymisissä erilaisten palvelukokemusten ja epävarmojen sekä arvaamattomien tilanteiden kanssa. Positiivisella ja rakentavalla ...
Motivaation johtaminen myyntityössä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten myyjän motivaatiota johdetaan onnistuneesti. Opinnäytetyön teoria käsittelee motivaation merkitystä ja motivaation johtamisen tärkeitä tekijöitä. Opinnäytetyön teoriaosuus on ...
Henkilöstön motivointi ja sitouttaminen esimiestyön keinoin
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli paneutua siihen, millä tavoin esimies pystyy omalla toiminnallaan vaikuttamaan yrityksen työntekijöiden motivoitumiseen, sekä sitoutumiseen.
Opinnäytetyössä haluttiin saada vastaukset ...
Esimiestyön merkitys myyntitavoitteiden saavuttamisessa Yritys X:n myymälässä
(2019)
Yhdessä tekeminen ja siinä onnistuminen riippuvat siitä työskentelevätkö tiimin jäsenet toisiaan arvostaen ja luoden yhdessä innostavan sekä luotettavan työilmapiirin. Toimiessaan työilmapiiri antaa vapauden jokaiselle ...
Työmotivaatio ja työhyvinvointi ikääntyvässä työyhteisössä
(2019)
Suomessa työmarkkinoilta poistuu lähitulevaisuudessa enemmän työntekijöitä kuin uusia tulee tilalle. Eläkemenojen osuus on n 13-14 % Suomen bruttokansantuotteesta. Tämä luo haasteet niin yhteiskunnalle kuin yrityksillekin. ...
Esimiestyön merkitys henkilöstön motivoinnissa ja sitouttamisessa
(2020)
Tämä opinnäytetyö kuvaa kirjoittajan henkilökohtaista oppimatkaa kohti laadukkaaseen esimiestyöhön. Portfoliotyyppisen opinnäytetyön tarkoituksena on avata tutkimusongelmaa teorian kautta, jonka pohjalta kirjoittaja myöhemmin ...
Esimies työmotivaation rakentajana
(2020)
Esimiestyö on jatkuvan kehityksen tarpeessa oleva käsite, jonka täydellistä hallintaa voi kukaan tuskin oppia, johtuen jatkuvasta muutoksesta yrityksissä ja koko Maailmassa.
Esimiesten tulee kyetä kouluttautumaan ja ...
Herätä johtoryhmä kurkkaamaan tunneikkunaan
(2021)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, miten tunnejohtamista voidaan kehittää kaupan alan organisaatiossa. Miten johto kokee tämänhetkisen tunneilmaston, mitä hyötyä tunnejohtamisesta on kaupanalan ...
Motivointi ja aineeton palkitseminen - opas kaupan alan esihenkilöille
(2022)
Toiminnallisen opinnäytetyön tuotoksena syntyy opas kaupan alan esihenkilöille motivoinnin ja aineettoman palkitsemisen tueksi. Oppaassa käsitellään motivaatiota ja aineetonta palkitsemista ja niiden hyödyntämistä johtamisessa. ...
Lyhyen aikavälin henkilöstökyselystä saadun tiedon hyödyntäminen työyhteisössä
(2022)
Tekijän aiheena on lyhyen aikavälin henkilöstökysely, eli pulssikysely.
Aihe on ajankohtainen, sillä monessa yrityksessä on herätty huomaamaan, ettei kerran vuodessa tehtävä laaja henkilöstötyytyväisyyskysely ole riittävä ...