Haku
Viitteet 1-10 / 26
Verkkoportfolion rakentaminen henkilöbrändäyksen tueksi
(2019)
Opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändäys, jonka tueksi rakennetaan visuaalinen verkko-portfolio. Tavoitteena on eri menetelmin työstää tekijän henkilöbrändiä. Verkkoportfolion tarkoitus on osoittaa sen tekijän ammatillista ...
How to Build a Brand for a Composer: Analysing the Brand-building of Einojuhani Rautavaara from the 1950s to 2010s
(2020)
Tämä opinnäyte työ analysoi säveltäjä Einojuhani Rautavaaran (1928-2016) brändin rakentamista 1950-luvulta 2010-luvulle saakka. Einojuhani Rautavaara on 1990-luvulta lähtien kuulunut Suomen musiikkiviennin kärkinimiin. ...
Henkilöbrändiä tukeva verkkoportfolio
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändi ja sitä tukeva portfolion rakentaminen.
Opinnäytetyön produkti on verkkoportfolio. Tavoitteena on työstää tekijän henkilöbrändiä ja
rakentaa verkkoportfolio henkilöbrändin ...
Henkilöbrändäyksen merkitys freelance-työssä
(2020)
Brändi on markkinoinnin resurssi, jolla on selkeästi markkina-arvoa. Brändi on visuaalinen symboli ja mieleenpainuva iskulause ja se myös ankkuroi mission, vision, toimintaperiaatteet ja yhdistyksen taktiikat. Brändit ovat ...
Ammatillisen henkilöbrändin määrittäminen ja visuaalisen identiteetin luominen
(2020)
Kilpailu työpaikoista on merkittävää. Erityisesti luovan alan tehtäviin hakijoita on huomattavasti enemmän kuin työpaikkoja olisi tarjolla. Tämänhetkisessä markkinointi- ja viestintäalan työmarkkinatilanteessa työpaikan ...
Brändin kirkastaminen visuaalisuudella
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on matkablogin brändin kirkastaminen visuaalisuudella,
joka kiteytyy graafisesti luotuun bränditauluun. Bränditaulu osoittaa minkälaisia päätöksiä
blogin brändin kannalta on tehty liittyen ...
Henkilöbrändi ja verkkoportfolio yrittämisen näkökulmasta
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändin luominen ja sen ilmentäminen verkkoportfoliossa yrittäjäksi ryhtymisen tueksi. Työn tavoitteena on luoda oma henkilöbrändi, jota ilmennetään verkkoportfoliossa, ...
Henkilöbrändäyksen merkitys kiinteistönvälitysalalla
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändäyksen merkitys kiinteistönvälitysalalla. Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Asuntokauppa UpHouse LKV yritykselle. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, minkälainen merkitys ...
Koulutusprojekti urheilijan henkilöbrändin kehittämiseen Instagram-kanavassa
(2022)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajan 10 Sports Marketing Hubin urheilijoiden henkilöbrändejä Instagram-kanavassa, mahdollistaen parempien kumppanuuksien luomisen. Kehittämisprojektissa ...
Henkilöbrändin rakentaminen työnhaun tueksi
(2022)
Teknologian ja sosiaalisen median kanavien kasvu on muuttanut työnhakua. Hakijoilta odotetaan erilaisia luovia ratkaisuja, joiden avulla erottua joukosta. Perinteiset työhakemukset ovat jäämässä historiaan. Kulmakivinä ...