Haku
Viitteet 1-6 / 6
Benchmarking-tutkimus oppimispelien markkinointiviestinnästä
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Visia GameFactorylle, joka on luonut ilmastonmuutosta käsittelevän My2050-pelin ja vastaa tämän pelin markkinoinnista. My2050-peli on suunniteltu soveltumaan oppimateriaaliksi ...
HALO Avoin Ateljee – AR-teknologia kulttuuri- ja museotyön tukena
(2021)
Kehittämishankkeen tarkoitus on kehittää kunnallista kulttuuri- ja museotyötä uudistuvan AR-teknologian avulla. Hankkeeni taustalla on digitalisaation murros, jonka myötä lähes kaikilla suomalaisilla on käytössään oma ...
Vaihtoehtoisia kehittämissuuntia Kuntatekniikka-lehdelle
(2021)
Kehittämistyön tavoite oli muodostaa tulevaisuuden ennakoinnin ja siihen liittyvän skenaariotyöskentelyn avulla Kuntatekniikka-lehdelle vaihtoehtoisia kehittämissuuntia. Kuntatekniikka-lehden on kyettävä uudistumaan ...
Viestintästrategia palvelemaan Metsästäjäliiton strategista tavoitetta – Koti kaikille metsästäjille
(2022)
Suomen Metsästäjäliitto Ry uudisti strateginsa vuonna 2018. Uuden Koti kaikille metsästäjille -strategian tavoitteeksi kiteytyi olla kaikkien metsästäjien ja metsästyksestä kiinnostuneiden yhteinen koti. Samalla järjestö ...
Kohti ketterää sisällöntuotantoa Scrum-viitekehyksen avulla
(2023)
Kehittämistyöni tarkoituksena on kehittää kohdeorganisaation viestinnän ja markkinoinnin tiimin työskentelytapoja sisällöntuotantoon liittyen. Tavoitteenani on löytää uusi tapa työskennellä tiimissä ketteriä menetelmiä ...
Uudet suomalaiset digitaaliset sateenkaarimediat - digitaalista kansalaisjournalismia ja unelma printtilehdestä
(2023)
Keväällä 2022 Suomessa ei ilmestynyt yhtään sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöille (LHBTI-QA+) suunnattua aikakauslehteä. 2018–2022 on syntynyt journalistista sisältöä tuottavia uusia LHBTIQA+ yhteisöihin itsensä identifioivia ...