Haku
Viitteet 1-10 / 50
Kohti vuorovaikutteisempaa asiakaskokemusta - tapaustutkimus Original Sokos Hotel Vaakunan ravintola Loisteen asiakaskokemuksista
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään Original Sokos Hotel Vaakunan ravintola Loisteen asiakkaiden elämyskokemusta ja sen perusteella kartoitetaan kehittämiskohteita sekä luodaan ratkaisuja niihin. Vuorovaikutteista asiakaskokemusta ...
Hakemuksesta selvitykseen: Valtionavustustoiminnan asiakasviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyö oli kehittämispainotteinen ja sen tavoitteena oli laatia toimenpide-ehdotuksia opetus- ja kulttuuriministeriön kulttuuri- ja taidepolitiikan osaston asiakasviestinnän kehittämiseksi. Tuotos keskittyi ...
Ravintola Kabackan asiakastyytyväisyyden kartoitus
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa seinäjokelaisen ravintola Kabackan asiakastyytyväisyyttä. Työn teoriaosuudessa käsitellään asiakastyytyväisyyttä sekä asiakaskokemuksen johtamista. Asiakastyytyväisyyden osalta ...
Asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittäminen hankinnan toimitusvalvonnassa
(2021)
Tutkimuksessa tarkastellaan asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittämistä hankintaorganisaatioon kuuluvan toimitusvalvonnan tehtävissä. Toimitusvalvonnan työskentely tapahtuu moniulotteisessa verkostossa sisältäen ...
Digitaalisen palvelualustan vaatimusmuotoilu osana Krapin palvelukonseptia
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee lisäarvon tuottamista uuden digitaalisen tietojärjestelmän avulla. Krapihovi Oy:lla on suunnitteilla uusi palvelukonsepti, jossa digitaalinen alusta on osana palvelukokonaisuutta. Projektissa ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen hostelleissa
(2021)
Opinnäytetyön aihe oli asiakaskokemuksen kehittäminen hostelleissa. Asiakaskokemuksella tarkoitetaan kokonaisvaltaista tunnetta ja mielikuvaa, joka asiakkaalle syntyy kaikista kohtaamisista yrityksen kanssa. Työn tietoperusta ...
Hemma Hos Rastachef- lounasravintolan vaihtelevien asiakasmäärien selvittäminen
(2021)
Toimeksiantajana on Rastachef Oy Ab, ylläpitämä lounasravintola ”Hemma Hos Rastachef”, Tammisaaren keskustassa. Kasvisravintola on hyvin suosittu, mutta yrityksellä on kuitenkin ollut ongelmia epävakaiden asiakasmäärien ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen Holiday Clubin sosiaalisessa mediassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Holiday Clubin asiakkaiden tyytyväisyyttä ja asiakaskokemusta yrityksen sosiaalisessa mediassa ja kuinka sitä voitaisiin kehittää. Tyytyväisyyttä ja kehitysideoita selvitettiin ...
Trendien hyödyntäminen Levin ohjelmapalveluiden kehittämisessä
(2020)
Levi on Suomen Lapissa sijaitseva matkailukeskus, jonka ohjelmapalvelutarjonta on hyvin laaja tarjoten erilaisia elämyksiä ympäri vuoden, mutta painottuen erityisesti lumiajan aktiviteetteihin. Levillä tarjottavia ...
Asiakastyytyväisyyskysely Matkahuollon liikennöitsijöille
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Matkahuolto, joka on suomalainen bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Matkahuollon yhden asiakasryhmän, liikennöitsijöiden, ...