Haku
Viitteet 1-10 / 37
Asiakaslähtöisen kahvilakonseptin luominen Compass Group Finland Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Compass Group Finland Oy:lle asiakaslähtöi-nen kahvilakonsepti, jota pystyttäisiin hyödyntämään kaikissa organisaation toimipisteissä. Organisaation antama tavoite oli luoda ...
Itseohjautuvuuden kehittäminen ohjelmistoalan yrityksessä
(2021)
Työelämälähtöisen opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää itseohjautuvampaa työskentelyä Vitec Tietomitassa. Ensin selvitettiin johdon näkemys itseohjautuvuudesta ja sen jälkeen henkilökuntaa osallistettiin pohtimaan ...
Aulapalvelujen asiakaslähtöinen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan miten toimeksiantajan myymää aulapalvelua tulisi kehittää, jotta palvelu olisi asiakaslähtöisempää, mutta myös kannattavampaa palveluntuottajan näkökulmasta. Tutkimus rajataan toimeksiantajan ...
Product Ownerista Scrum Masteriksi - asiantuntijatyö vakuutusyhtiön verkkokaupassa
(2020)
Product Ownerista Scrum Masteriksi - asiantuntijatyö vakuutusyhtiön verkkokaupassa on
päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö, jossa seurataan asiantuntijan päivittäistä työtä vakuutusyhtiön verkkokaupasta vastaavassa tiimissä ...
SaaS-liiketoimintamalli suun terveydenhuollon kuvantamisen ohjelmistoissa – haasteet ja mahdollisuudet
(2021)
Työn tilaaja Planmeca Oy on Suomalainen, yksi maailman johtavista hammaslääketieteellisten laitteiden valmistajista, jonka tuotteita viedään yli 120 maahan ympäri maailmaa. Tuotevalikoimaan kuuluvat digitaaliset ...
Kohti ketterää IT-jatkuvuudenhallintaa: Tapaustutkimus SOK
(2023)
Tutkimuksen tavoitteena oli dokumentoida ja mitata SOK:n IT-yksikössä toteutettua muutosta perinteisestä, vesiputousmallisesta prosessikehittämisestä ketterään prosessien kehittämiseen. Muutoksen toteutusta peilattiin ...
Palvelumalli Compass Group FS Finland Oy:lle Helsingin Messukeskukseen covid-19 pandemian jälkeiselle ajalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää Helsingin messukeskuksen ravintolapalveluiden tuottajan, Compass Group FS Finland Oy:n, tulevaisuuden palvelumalli yhdessä alan toimijoiden kanssa Covid-19 pandemian jälkeiselle ...
Strategisen viitekehyksen ja liiketoimintamallin kehittäminen: Vivamon loma- ja kurssikeskus
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda strateginen viitekehys ja sen toteutussuunnitelma Kansan Raamattuseuran säätiön sr (KRS) omistamalle Vivamon loma- ja kurssikeskuksen liiketoimintastrategialle, sekä toteuttaa luotua ...
Liiketoimintasuunnitelma jääkiekon maalivahtivalmennuspalveluita tarjoavalle yritykselle
(2021)
Olen tarjonnut satunnaisesti valmennuspalveluita jääkiekkomaalivahdeille ja jääkiekkoseuroille oman, yhden henkilön yritykseni kautta. Toiminta ei ole ollut suunnitelmallista, vaan tapahtunut sivutoimisesti muiden töiden ...
Operational Excellence Manager -työtehtävässä kehittyminen
(2023)
Operational Excellence Manager -työtehtävässä kehittyminen on päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö. Opinnäytetyössä seurataan asiantuntija roolissa puolentoista vuoden aikana suorittaneen toimijan työtehtävien kehittymistä ...