Haku
Viitteet 1-10 / 41
Asiakaslähtöisen kahvilakonseptin luominen Compass Group Finland Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Compass Group Finland Oy:lle asiakaslähtöi-nen kahvilakonsepti, jota pystyttäisiin hyödyntämään kaikissa organisaation toimipisteissä. Organisaation antama tavoite oli luoda ...
Kohti vuorovaikutteisempaa asiakaskokemusta - tapaustutkimus Original Sokos Hotel Vaakunan ravintola Loisteen asiakaskokemuksista
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään Original Sokos Hotel Vaakunan ravintola Loisteen asiakkaiden elämyskokemusta ja sen perusteella kartoitetaan kehittämiskohteita sekä luodaan ratkaisuja niihin. Vuorovaikutteista asiakaskokemusta ...
Kasvun mahdollistaminen tuotteistuksen avulla
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tehty NIKA Equestrian Oy:n toimeksiantona. Tavoitteena kehittää kouluratsastukseen perustuvaa palvelutuotetta: NIKA Academyn pienryhmätunteja. Yrityksellä on pienryhmätunneille suuret kasvutavoitteet ...
Vihkosta palveluksi, huoltokirjan kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyössä uudistettiin talon huoltokirjavihko ja suunniteltiin sen käyttöä tukevia lisäpalveluita. Kehityshankkeen tavoitteena oli huoltokirjan käytön ja käyttökertojen lisääntyminen.
Taustaksi perehdyttiin ...
Toiminnan kehittämisehdotuksia Haaga-Helia Porvoo Campuksen opiskelijayhdistys HePo ry:lle
(2020)
Haaga-Helia Porvoo Campuksen opiskelijayhdistys HePo ry:n toiminta on keskeisessä osassa paikallista korkeakoulukulttuuria ja pyrkii toiminnallaan edistämään ja valvomaan toimipisteen opiskelijoiden etuja sekä aktivoimaan ...
Markkinointisuunnitelma Suomen Taitoluisteluliiton SkateFit -konseptille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda Suomen Taitoluisteluliiton uudelle SkateFit ai-kuisten kuntoluistelu konseptille markkinointisuunnitelma. SkateFit -konsepti ja sen markki-nointisuunnitelma on luotu taitoluisteluseuroille ...
Tukipalvelujen laadun säilyttäminen muutoshankkeessa
(2020)
Opinnäytetyö on toteutettu Posti Oy:lle, joka on päättänyt ulkoistaa ICT palveluita
sisäisestä palvelutuotantomallista palveluntarjoajalle. Postissa aiemmin toteutettu
vastaavan tasoinen ulkoistushanke heikensi palveluiden ...
Tampereen Itsudemo sushibaarien palvelukonseptin kehittäminen
(2021)
Itsudemo Sushibar on maistuvien sushiensa vuoksi tunnettu take away brändi, joka perustettiin vuonna 2019. Se on lähtenyt kasvamaan hurjaa vauhtia vuosien varrella ja palveluiden kehittäminen on ajankohtaista. Tämä ...
Asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittäminen hankinnan toimitusvalvonnassa
(2021)
Tutkimuksessa tarkastellaan asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittämistä hankintaorganisaatioon kuuluvan toimitusvalvonnan tehtävissä. Toimitusvalvonnan työskentely tapahtuu moniulotteisessa verkostossa sisältäen ...
Digitaalisen palvelualustan vaatimusmuotoilu osana Krapin palvelukonseptia
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee lisäarvon tuottamista uuden digitaalisen tietojärjestelmän avulla. Krapihovi Oy:lla on suunnitteilla uusi palvelukonsepti, jossa digitaalinen alusta on osana palvelukokonaisuutta. Projektissa ...