Haku
Viitteet 1-10 / 22
#munrinkka : Sosiaalisen median kampanja Outward Bound Finlandille
(2019)
Nykyisin sosiaalinen media on entistäkin tärkeämmässä roolissa, oman yrityksen tai järjestön näkyvyyden lisäämisessä, mainonnassa, markkinoinnissa sekä viestinnässä. Digimarkkinointi, erityisesti sosiaalisen median ...
Verkossa toteutettavan varainhankintakampanja- mallin luonti yhdessä Liikunnan Kehitysyhteistyö LiiKe: n kanssa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda verkkosivuille ja markkinointiin materiaaleja, joita Liikunnan Kehitysyhteistyö pystyy hyödyntämään Projekti Matwaaran toteutuksessa. Työssä tavoitteena oli luoda verkkovarainhankinta ...
Markkinointisuunnitelma Suomen Taitoluisteluliiton SkateFit -konseptille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda Suomen Taitoluisteluliiton uudelle SkateFit ai-kuisten kuntoluistelu konseptille markkinointisuunnitelma. SkateFit -konsepti ja sen markki-nointisuunnitelma on luotu taitoluisteluseuroille ...
Fressi Yrityspalveluiden verkkosivujen uudistus inbound-markkinoinnin tehostamiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli uudistaa Fressi Yrityspalveluiden verkkosivut inbound-markkinoinnin tehostamiseksi. Uudistuksen tarkoituksena oli parantaa verkkosivujen visuaalista ilmettä, käyttäjäkokemusta ja hakukoneoptimointia. ...
Digitaalisen markkinoinnin keinot nostaa tunnettuutta. Case: Turvassa Tiellä -ohjelma.
(2019)
Opinnäytetyössä tutkitaan Turvassa Tiellä -ohjelman kampanjaa. Työn tavoitteena on analysoida kampanjan keinoja nostaa tunnettuutta. Digitaalinen markkinointi kasvaa ja elää koko ajan. Uusia kanavia syntyy ja toisia jää ...
Yritystoiminnan kehittäminen
(2023)
Tässä työssä analysoitiin Tiia Kristiina valmennuksen nykytilaa yritysesittelyn ja
SWOT-analyysin kautta. Päätavoitteena työssä oli kehittää yritystoimintaa ja luoda jatkoon
suuria linjoja, jotka selkeyttävät toimintaa. ...
Markkinointivideoiden suunnittelu ja tuottaminen Helsingin Mäkihyppääjät Ry:lle
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja tuottaa markkinointivideoita Helsingin Mäkihyppääjät Ry:lle. Videoiden on tarkoitus auttaa seuraa markkinoinnissa ja uusien harrastajien rekrytoinnissa. Seuran harrastajamärät ...
Liiketoimintasuunnitelma jääkiekon maalivahtivalmennuspalveluita tarjoavalle yritykselle
(2021)
Olen tarjonnut satunnaisesti valmennuspalveluita jääkiekkomaalivahdeille ja jääkiekkoseuroille oman, yhden henkilön yritykseni kautta. Toiminta ei ole ollut suunnitelmallista, vaan tapahtunut sivutoimisesti muiden töiden ...
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinointisuunnitelman rakentaminen SOSTAC-mallia hyödyntäen
(2021)
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinoinnin suunnittelu on kausien saatossa ollut epäjärjestelmällistä. Sosiaalisen media on helpottanut joukkueen markkinointi- ja viestintätoimenpiteiden toteutusta helpon ...
Markkinointisuunnitelma Advance U
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Advance U:lle, joka on tekijän oma toiminimiyritys. Advance U on fyysiseen valmennukseen erikoistunut valmennuspalvelu, jonka tavoitteena on tuotetarjooman laajentamisen myötä ...