Haku
Viitteet 1-10 / 46
Alko Oy:n yhteiskuntavastuuviestintä
(2020)
Alko Oy on Suomessa toimiva yritys, joka myy monopoliasemassa yli 5,5 alkoholitilavuuspro-senttisia alkoholijuomia. Olen itse työskennellyt tässä yrityksessä myyjänä. Aihe valintaa pohdin yhdessä toimeksiantaja-edustajan, ...
Vauvat ja taaperot- mahdollisuus ravintoloille
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön päätavoitteena on tuottaa opas ravintoloiden ja pienten lasten perheiden käyttöön. Työ on rajattu koskemaan 0-4-vuotiaita lapsia ja heidän perheitään. Työn ulkopuolelle on myös rajattu ...
Tapahtumien markkinointi Olutravintola Jano Verkkosaaressa
(2020)
Opinnäytetyö suoritettiin produktina eli toiminnallisena työnä ja toimeksiantaja yrityksenä toimi Olutravintola Jano Verkkosaari. Työssä luodaan markkinointisuunnitelma ravintolassa järjestettävälle tapahtumalle. ...
Suomen ruokamatkailun kärkituotteet markkinoinnin näkökulmasta: -suklaajäkälää, luontokokemuksia ja hyvää mieltä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten suomalaisia ruokamatkailutuotteita tulisi markkinoida, jotta ne houkuttelisivat kansainvälisiä ja kotimaisia matkailijoita. Lisäksi tarkoitus oli selvittää, millaisia hyviä ...
Markkinnointisuunnitelma- Ravintola Obelix Hyvinkään Terassi
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona ravintola Obelix Hyvinkäälle. Obelix on à la carte ravintola Hyvinkään keskustassa. Työn tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma kesäkaudelle 2021 toimeksiantaja yrityksen ...
Social selling ilmiönä ja miten Social sellingiä tehdään
(2021)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tavoite oli selvittää miten omien alojensa tunnetut vaikuttajat tuntevat sosiaalisen myynnin ilmiönä, sekä miten sosiaalinen myynti koetaan ja miten sosiaalista myyntiä tehdään. ...
Experiential marketing campaign handbook: case Herceg-Novi
(2019)
There is a hidden gem located in the Balkans, yet to be discovered by the tourist masses. Montenegro is a versatile destination with something to offer to all kinds of travellers’ needs. The number of Finnish tourists ...
Markkinointisuunnitelma ja testaus Late breakfast konseptille Hanasaaren ravintola Johanneksen terassikaudelle
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Late breakfast konsepti Hanasaaren ravintola Johannekselle, laatia kyseiselle konseptille markkinointisuunnitelma ja testata nämä yhdessä lanseeraamalla konsepti ravintola Johanneksen ...
Somevaikuttajat majoitusliikkeiden markkinoinnissa
(2020)
Sosiaalisessa mediassa tapahtuva markkinointi ja mainonta ovat olleet voimakkaassa kasvussa viime vuosina. Vuonna 2019 Suomessa internetin ja sosiaalisen median käyttöaste oli 79%. Opinnäytetyö aloitettiin syksyllä 2019 ...
Keudan gastrobiilin sosiaalisen median näkyvyyden lisääminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on Keski-uudenmaan koulutuskuntayhtymä, Keuda. Työskentelen itse toimeksiantajalla ja työni päätavoite oli luoda sähköinen ohjekirja henkilöstölle, jolla saataisiin lisättyä Gastrobiilin, ...