Haku
Viitteet 1-10 / 17
Nuorten kuluttaja-asiakkaiden tavoittaminen sähköisellä uutiskirjeellä
(2020)
Sähköpostimarkkinointi on useiden tutkimusten mukaan yksi parhaiten tuottava markkinointitapa yritysmarkkinoinnissa, mutta myös kuluttajasegmentissä. Laajalti ei ole kuitenkaan tutkittu sitä, onko sähköinen uutiskirje ...
Virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa
(2020)
Tämä syksyllä 2020 tehty opinnäytetyö on tutkimus aiheesta virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa. Tutkimuksen avulla haluttiin selvittää, miten virtuaalitodellisuutta voidaan hyödyntää markkinoinnissa, ketkä ...
Sosiaalisen median strategia Pezzie Oy Ltd:lle
(2020)
Sosiaalisesta mediasta on tullut digitaalisen liiketoiminnan keskeinen toimija, jonka avulla edistetään markkinoinnin monimuotoisempaa kehitystä sekä kommunikaatiota eri sidosryhmien välillä. Sosiaalisen median strategian ...
Markkinointikoodarin päiväkirja
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tehty päiväkirjamuodossa ja kyseinen opinnäytetyö sijoittuu 26.08.2019 – 17.11.2019 aikavälille. Tämä opinnäytetyö on tietojenkäsittely alan opinnäytetyö, missä seurataan päivittäin IT-alan ammattilaisen ...
Palvelumuotoilu sisältömarkkinoinnin kehittämisessä: case Jollas Instituutti
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli palvelumuotoilun hyödyntäminen sisältömarkkinoinnin kehittämisessä kohdeyrityksessä. Kohdeyritys on valmennusyritys, joka haluaa tarjota asiakkailleen kaikkia tarvittavia osaamisen kehittämisen ...
Sosiaalisen median alustat markkinoinnissa
(2021)
Sosiaalinen media ja sen kehitys on nykypäivänä osana lähes jokaisen ihmisen arkea. Nopean kehityksen ja sosiaaliseen mediaan kohdistuvan suosion ansiosta se tarjoaa jatkuvasti uusia mahdollisuuksia niin kuluttajille kuin ...
Sisällöntuotannon haasteet lukivaikeuden kanssa
(2022)
Opinnäytetyö on kirjoitettu päiväkirjamuotoisesti seuraten opiskelijan työharjoittelua markkinoinnin ja sisällöntuotannon parissa. Opinnäytetyön koostuu kahdeksasta seurantaviikosta joissa, joissa jokaiselta arkipäivältä ...
Aloittavan verkkokaupan markkinointiteknologiat case Elemove Oy
(2022)
Tässä työssä perehdyttiin digitaaliseen markkinointiin ilmiönä ja luotiin katsaus sen nykyti- laan. Tutustuttiin digitaalisen markkinoinnin työkaluihin ja eri teknologioihin Scott Brinkerin luoman Marketing Technology ...
Digitalinen markkinointi Instagramissa
(2022)
Digimarkkinoinnin käsite on tuttu termi kaikille, mutta mitä digitaalinen markkinointi tarkalleen ottaen on ja mikä on sen sovellus nykypäivän modernissa markkinoinnissa ja mitä osa-alueita se sisältää, se vaatii selitystä. ...
Työni myyntikonsulttina
(2022)
Opinnäytetyöni ”Työni myyntikonsulttina” seuraa omaa ammatillista kehittymistäni 8 viikon ajan suomalaisen konsulttitalon myyntitehtävissä. Työskentelen osana myyntitiimiä ja rapor-toin päivittäisistä työtehtävistäni näiden ...