Haku
Viitteet 1-10 / 26
Jalkapallon siirtosummien kehitys viimeisen kymmenen vuoden aikana
(2020)
Jalkapallo on globaalisti maailman seuratuin urheilulaji, mikä on saanut yrityksiä ympäri maailmaa tukemaan huippujalkapalloa ja auttamaan seuroja taloudellisesti saadakseen suu-ren näkyvyyden. Laadullisen tutkimuksen ...
Virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa
(2020)
Tämä syksyllä 2020 tehty opinnäytetyö on tutkimus aiheesta virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa. Tutkimuksen avulla haluttiin selvittää, miten virtuaalitodellisuutta voidaan hyödyntää markkinoinnissa, ketkä ...
Asiakkaiden parempi tavoittaminen orgaanisen sosiaalisen median strategian avulla
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin taustatutkimus Sarasen orgaanisen sosiaalisen median strategialle. Saranen toimii yrityksille apuna työelämän muutostilanteissa sekä kouluttaa ja rekrytoi työnhakijoita uusille urille. ...
Black Fridayn kehittyminen ja leviäminen globaalisti
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä selvitys Black Fridayn kehittymisestä ja leviämisestä globaalisti. Tavoitteenani oli tehdä selkeä kuvaus siitä, kuinka Black Friday on kehittynyt aikojen saatossa ...
Pääkaupunkiseutulaisten kuluttajien ostokäyttäytyminen autokaupassa ja siihen vaikuttavat tekijät
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja selvittää pääkaupunkiseutulaisten kuluttajien ostokäyttäytymistä ja siihen vaikuttavia tekijöitä autokaupassa. Tutkimusta varten suoritettiin kvantitatiivinen kysely helsinkiläisessä ...
Sosiaalisen median yhteisöt markkinointikanavana – yrittäjän sosiaalisen median markkinointi- ja sisältöstrategian määrittely
(2019)
Kehittämishankkeen kohteena oli miesten mittatilausjalkineita käsityönä valmistavan yksinyrittäjän markkinoinnin kehittäminen rajautuen määrittelemään yrittäjän sosiaalisen median yhteisöissä toimimiseen optimoidun ...
Asiakasselvitys Silmusalaattien tuotekehitykseen
(2019)
Opinnäytetyössäni teen asiakasselvityksen Silmusalaattien tuotekehitykseen toimeksiantona Snafu Oy:lle. Työssä aion selvittää olisiko kannattavaa tuottaa Silmusalaatteja isommassa pakkauskoossa HoReCa-alan markkinoita ...
Instagram-suunnitelma Visit Forssa Regionille
(2022)
Vuonna 2022 sosiaalinen media on tullut osaksi jokapäiväistä elämää yrityksen
markkinoinnissa. Sosiaalisen median tarjoamia mahdollisuuksia hyödyntävät yksityishenkilöt, yritykset ja organisaatiot. Sosiaalisen median ...
Markkinointiviestinnän erityispiirteet Saksassa
(2022)
Kansainvälistyminen on luonnollinen strategia suomalaisille yrityksille toiminnan laajentamiseen ja myynnin edistämiseen. Yritykset hakevat kasvua lähialueilta kuten Saksasta ja Ruotsista. Saksa on ollut jo vuosikymmeniä ...
Ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ääniliitännäisiä ostettaessa
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona äänitekniikan alalla kansainvälisesti toimivalle oeksound Oy:lle, joka tuottaa ja myy äänenkäsittelyohjelmissa käytettäviä ääniliitännäisiä. Työ toteutettiin kevään ja syksyn ...