Haku
Viitteet 1-7 / 7
Siskon Siivous Oy:n brändikäsikirja
(2020)
Työntekijöiden sitouttaminen yrityksen brändiviestintään on kasvavia markkinoinnin trendejä. Brändikäsikirja on yrityksen sisäinen työkalu, jonka avulla yrityksen henkilöstö luo yhtenäistä brändiä eli asiakkaille syntyvää ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Ekomatkaajille
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantajatyönä Ekomatkaajille, joka tarjoaa lyhytkestoisia matkoja luonnon- ja eläintensuojelun parissa. Tavoitteena oli tavoittaa kohderyhmä oikeita kanavia käyttäen, ja ...
Ruokamatkailu Visit Sweden.com -internetsivuilla potentiaalisen matkailijan kokemana
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Hungry for Finland -hankkeelle. Hungry for Finland -hankkeen tavoite on, että ruokamatkailu on alueellisesti näkyvämmässä roolissa kotimaassa ja kansainvälisillä markkinoilla. ...
Aistimarkkinoinnin hyödyt asiakaskokemuksen valossa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, kuinka aistimarkkinoinnin avulla voidaan luoda parempia asiakaskokemuksia ja miten aistimarkkinointia voidaan toteuttaa. Jotta lukija ymmärtäisi kokonaisuuden, jossa aistimarkkinointi ...
Vinho viinibaarin viinikoulun markkinointi- sekä vuosisuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyö sai alkunsa kirjoittajan kiinnostuksesta viinejä ja markkinointia kohtaan. Toimeksiantajana työlle toimii turkulainen viinibaari Vinho. Työtä lähdettiin suunnittelemaan sekä rajaamaan yhdessä toimeksiantajan ...
Tekoäly markkinoinnissa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia tekoälyn hyödyntämistä yritysten markkinoinnissa. Tutkimuksessa tarkasteltiin ensin markkinointia ja tekoälyä yleisellä tasolla, minkä jälkeen tuotiin esille esimerkkien kautta, ...
Triggering effects of mobile video marketing in nature tourism: Media richness perspective
(Elsevier, 2019)
The aim of this study was to investigate videos as potential triggers of behavior. Therefore, we applied the theories of triggers and media richness to learn about the triggering efficiency of mobile marketing videos on ...