Haku
Viitteet 1-7 / 7
Henkilöbrändin analysointi ja kehittäminen
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändäyksen tutkiminen ja saatujen tulosten soveltamien henkilöbrändin jatkokehittämiseen. Opinnäytetyön tuloksena on tehty tekijän oman osaamisen sekä käytössä olevien ...
Kaupunkimarkkinointi TikTokissa
(2022)
TikTok on vuonna 2017 julkaistu lyhyiden videoiden jakamiseen tarkoitettu sosiaalisen median alusta, jonka suosio on viime vuosina kasvanut merkittävästi. Tammikuussa 2022 TikTok oli maailmanlaajuisesti kuudenneksi käytetyin ...
Työnantajabrändin rakentaminen TikTok-videoilla : z-sukupolvi kohderyhmänä
(2023)
Työelämä muuttuu jatkuvasti, joka luo uusia haasteita työnantajille. Nuori Z-sukupolvi on astunut työelämään uusine vaatimuksineen ja potentiaaliset työntekijät pitäisi tavoittaa, jotta organisaatio saisi tarvitsemansa ...
Matkamessujen sosiaalisen median suunnitelma
(2023)
Viime vuosien aikana sosiaalisen median eri alustoista on tullut olennainen osa yritysten markkinointistrategioita, sillä ne tarjoavat kustannustehokkaan tavan tavoittaa laajan ja monipuolinen yleisön. Kunkin alustan ...
Yrityspodcastin onnistumisen edellytyksiä
(2022)
Tässä opinnäytetyössä pohditaan yrityspodcastin onnistumisen edellytyksiä. Kehittämisen kohteena on sosiaalialan yrityksen julkaisema podcast. Työn tavoitteena on kiteyttää menestymisen edellytyksiä yrityspodcastille, jonka ...
Ravintolisien vastuullisuuden asiakaslähtöinen markkinointi
(2022)
Vastuullisuuskäsite on ollut yhteiskunnallisessa keskustelussa läsnä jo pitkään ja kuluttajat ovat vaatineet ostamiltaan tuotteilta ja palveluilta läpinäkyvyyttä ja vastuullisuutta sen eri muodoissa. Ravintolisätuotteet ...
Kasvumarkkinoinnin suunnitelma media-alan yritykselle
(2023)
Yritys voi hakea kasvua laajentamalla sen olemassa olevaa markkinaosuutta tai murtautumalla uusille markkinoille. Uudet markkinat tarkoittavat usein uusien kohderyhmien tavoittelua, jolloin yritykset tarvitsevat ...