Haku
Viitteet 1-3 / 3
Developing a brand-identity and a content strategy for its implementation : Case: Start-up company Hyggelig Oy
(2019)
This thesis was conducted to meet the branding and marketing needs of a developing company called Hyggelig Oy which will sell recycled design furniture online. The first objective of this thesis was to create a comprehensive ...
Elektronisen musiikin tapahtumat – markkinatutkimus ja markkinointi
(2019)
Opinnäytetyö on tutkimuksellinen työ. Opinnäytetyön aiheena on elektronisen musiikin tapahtumien markkinatutkimus, jossa tavoitteena oli kartoittaa kävijöiden asiakasprofiili. Sen avulla selvitettiin ketkä ovat elektronisen ...
Ydinvoima-alan markkinatilanne ja kansainvälisen yhteistyön mahdollisuudet Pohjoismaissa
(2023)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen kehittämistyö, jonka tavoitteena oli kehittää toimeksiantajayrityksen tietämystä Pohjoismaisen ydinvoima-alan ekosysteemistä laatimalla ajantasainen katsaus alan markkinatilanteesta. ...