Haku
Viitteet 1-10 / 185
Tapahtumien markkinointi Olutravintola Jano Verkkosaaressa
(2020)
Opinnäytetyö suoritettiin produktina eli toiminnallisena työnä ja toimeksiantaja yrityksenä toimi Olutravintola Jano Verkkosaari. Työssä luodaan markkinointisuunnitelma ravintolassa järjestettävälle tapahtumalle. ...
Jalkapallon siirtosummien kehitys viimeisen kymmenen vuoden aikana
(2020)
Jalkapallo on globaalisti maailman seuratuin urheilulaji, mikä on saanut yrityksiä ympäri maailmaa tukemaan huippujalkapalloa ja auttamaan seuroja taloudellisesti saadakseen suu-ren näkyvyyden. Laadullisen tutkimuksen ...
Markkinointiautomaatio, asiakaspolkujen haastavat kohtaamispisteet sekä sähköpostimarkkinointi
(2021)
Markkinointi on muuttanut lähes kokonaan digitaaliseen muotoon ja niin on markkinointi-viestintäkin. Markkinoinnin automaatio on otettu käyttöön 2000-luvulla ympäri maailman ja sen avulla pystytään helpottamaan monia ...
Mimmit sijoittaa -tapahtumien markkinointiopas
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Mimmit sijoittaa Oy. Mimmit sijoittaa on monikanavainen mediayhtiö, jossa puhutaan rahasta, sijoittamisesta ja säästämisestä. Yritys järjestää myös talous- ja sijoitusaiheisia yleisötapahtumia. ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma ammattiopiston puhtaus- ja kiinteistöpalvelualalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda markkinointiviestintäsuunnitelma toimeksiantona Etelä-Kymenlaakson ammattiopiston puhtaus- ja kiinteistöpalvelualalle. Puhtaus- ja kiinteistöpalveluala on yksi Etelä-Kymenlaakson ...
Markkinointisuunnitelma Suomen Taitoluisteluliiton SkateFit -konseptille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda Suomen Taitoluisteluliiton uudelle SkateFit ai-kuisten kuntoluistelu konseptille markkinointisuunnitelma. SkateFit -konsepti ja sen markki-nointisuunnitelma on luotu taitoluisteluseuroille ...
Digitaalisen ja perinteisen markkinoinnin vertailu sekä markkinointiviestinnän tavoittavuus Yritys X:ssä
(2019)
Digitalisoituneet toiminnot ovat tulleet osaksi lähes kaikkien yritysten toimintaa, mutta samalla myöskin perinteisen markkinoinnin keinot hallitsevat edelleen vahvasti tietyillä toimialoilla, etenkin kampanjoinnissa. ...
Myynti- ja markkinointialan workshop-tapahtuman järjestäminen korkeakouluopiskelijoille
(2019)
Opinnäytetyön taustana toimii tekijöiden kokemus korkeakouluopiskelijoille suunnattujen tapahtumien puutteellisuudesta. Toiminnallisen opinnäytetyön produktina on myynnin ja markkinoinnin korkeakouluopiskelijoille järjestetty ...
Case Yritys X:n digitaalisten mainosten seuranta ja mittaus ROI:n avulla
(2021)
Mainostamista digitaalisissa kanavissa pidetään kustannustehokkaana tapana viestiä yrityksestä ja sen tuotteista. Kanavien mahdollistama vuorovaikutteisuus lisää sitoutuneisuutta, ja näkyvyyttä voidaan kasvattaa jopa ...
Markkinnointisuunnitelma- Ravintola Obelix Hyvinkään Terassi
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona ravintola Obelix Hyvinkäälle. Obelix on à la carte ravintola Hyvinkään keskustassa. Työn tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma kesäkaudelle 2021 toimeksiantaja yrityksen ...