Haku
Viitteet 1-10 / 35
Suomen ruokamatkailun kärkituotteet markkinoinnin näkökulmasta: -suklaajäkälää, luontokokemuksia ja hyvää mieltä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten suomalaisia ruokamatkailutuotteita tulisi markkinoida, jotta ne houkuttelisivat kansainvälisiä ja kotimaisia matkailijoita. Lisäksi tarkoitus oli selvittää, millaisia hyviä ...
Vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen matkailupalvelukeskuksessa - Visitlohja
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskitytään vaikuttajamarkkinointiin ilmiönä ja sen hyödyntämiseen sosiaalisen median markkinoinnissa. Työ toteutettiin toimeksiantona Lohjan Matkailupalvelukeskus Visitlohjalle. Aihe valikoitui ...
Hevosmatkailun potentiaali Suomessa
(2020)
Luontomatkailu on yksi suurimmista Suomen matkailun vetovoimatekijöistä ja hevosmatkailu on yksi luontomatkailun osa-alueista. Matkailijoiden tietämys uusista trendeistä ja mahdollisuuksista matkailun saralla on kasvanut ...
Kansainvälisten risteilyjen markkinointi suomalaisille milleniaaleille
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten kansainvälisiä risteilyitä kannattaa markkinoida suomalaisille milleniaaleille. Samalla halutaan tutkia suomalaisten milleniaalien matkailumieltymyksiä, millaisia ajatuksia ...
Experiential marketing campaign handbook: case Herceg-Novi
(2019)
There is a hidden gem located in the Balkans, yet to be discovered by the tourist masses. Montenegro is a versatile destination with something to offer to all kinds of travellers’ needs. The number of Finnish tourists ...
Matkailun vastuullisuusviestinnän laadukkuus kansainvälisten vaikuttajien matkailublogeissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoite on saada käsitys matkailun vastuullisuusviestinnän tämänhetkisestä tilasta kansainvälisellä tasolla ja antaa tietoa siitä, mihin teemoihin matkailun vastuullisuusviestinnässä tulisi vielä kiinnittää ...
Mapping of possible educational travel operators in the region and suggestions for the future
(2020)
The phenomenon of educational travel has grown a significant amount in Finland during recent years. The Finnish educational system has gained a distinguished reputation globally specifically due to the Pisa-results. This ...
Vastuullisuus Suomen matkailualalla ja sen vaikuttajamarkkinoinnissa - Instagramin rooli kuluttajakäyttäytymiseen
(2020)
Tässä tutkimustyyppisessä opinnäytetyössä keskitytään vastuullisuuteen ja tutkitaan, miten se näkyy Suomen matkailualalla sekä sen vaikuttajamarkkinoinnissa. Sosiaalisen median kanavista tarkastellaan Instagramia sekä ...
Kehityssuunnitelma Visit Raaseporin verkkosivuille
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee matkailun alueorganisaation, Visit Raaseporin, verkkosivujen kohdeosion kehittämistä. Opinnäytetyön tuloksena syntyi kehityssuunnitelma Visit Raaseporin verkkosivuille. Työstä ...
Markkinointiketju Worldhotelsin merkitys Hotel Fabianille
(2014)
Yksityinen hotelli joutuu kamppailemaan asiakkaista suuria hotelliketjuja vastaan. Pienet hotellit ovat usein tuntemattomia mutta tarjoavat ainutlaatuisia kokemuksia. Sosiaalisen median asema vahvistuu hotellialan arjessa ...