Haku
Viitteet 1-10 / 48
Matkailun vastuullisuusviestinnän laadukkuus kansainvälisten vaikuttajien matkailublogeissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoite on saada käsitys matkailun vastuullisuusviestinnän tämänhetkisestä tilasta kansainvälisellä tasolla ja antaa tietoa siitä, mihin teemoihin matkailun vastuullisuusviestinnässä tulisi vielä kiinnittää ...
Opas aloittavalle copywriterille
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen työ, jossa produktina tuotettiin opas aloittavalle copywriterille. Produktia varten opinnäytetyössä tutkittiin copywriterin ammattia sekä sen ominaisuuksia. Opinnäytetyössä tutkittiin ...
Faktalla ja tunteella: Kohti H2H-ajattelumallin mukaista asiakasviestintää
(2023)
H2H (human to human) -ajattelumalli on mielenkiintoinen ja puhutteleva aihe digitalisaation val-taamassa maailmassa. Parhaimmillaan se toimii asiakasviestinnän näkökulmasta katsottuna linkkinä kylmän digitaalisen maailman ...
Sosiaalisen median markkinoinnin opas pienille voimisteluseuroille
(2024)
Opinnäytetyön aiheena on urheiluseuramarkkinointi ja tavoitteena luoda sosiaalisen median markkinoinnin opas pienille voimisteluseuroille. Oppaan aihe on ajankohtainen, sillä pienet voimisteluseurat kärsivät usein ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma brändimuutoksen tueksi
(2021)
Työ on tehty toimeksinantona PeDaTa Oy:lle. Työssä tehtiin markkinointiviestintäsuunnitelma brändimuutoksen tueksi. Tietoperusta käsittelee brändiä ja siihen liittyviä oleellisia asioita.
Sosiaalisen median markkinointitutkimus Careerialle
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tehdään sosiaalisen mediaan keskittyvä markkinointitutkimus toimeksiantajayritykselle, Careerialle. Careeria on Porvoossa, Askolassa, Vantaalla, Helsingissä ja Keravalla toimiva ammatillista koulutusta ...
Helsingin poliisilaitoksen viestintä sosiaalisessa mediassa
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on Helsingin poliisilaitoksen viestintä sosiaalisessa mediassa. Nykyajan sosiaalinen media tarjoaa organisaatioille mahdollisuuksia kommunikoida kohderyhmän kanssa, ja sen eri kanavissa voi kehittää ...
Sosiaalinen media markkinoinnin ja viestinnän apuvälineenä
(2022)
Sosiaalinen media on ollut jo toista vuosikymmentä kaikkialla ja sen rooli tuntuu jatkavan kasvuaan. Sen rooli yrityksille on keskeinen monella eri tavalla. Markkinoinnissa ja yrityksen näkyvyyden nostamisessa sosiaalinen ...
Digitaalinen markkinointiviestintäopas TEL-Kone Oy:lle
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda rakennusalan yritykselle, TEL-Kone Oy:lle markkinointiviestintäopas sekä lisäksi luoda ehdotus uusista verkkosivuista. Digitaalisen markkinointiviestintäoppaan ...
Markkinointiviestinnän erityispiirteet Saksassa
(2022)
Kansainvälistyminen on luonnollinen strategia suomalaisille yrityksille toiminnan laajentamiseen ja myynnin edistämiseen. Yritykset hakevat kasvua lähialueilta kuten Saksasta ja Ruotsista. Saksa on ollut jo vuosikymmeniä ...