Haku
Viitteet 1-10 / 98
Nuorten naisten ostokäyttäytyminen kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia nuorten naisten ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten eri tekijät, kuten sosiaalisen ...
Markkinointiautomaatio, asiakaspolkujen haastavat kohtaamispisteet sekä sähköpostimarkkinointi
(2021)
Markkinointi on muuttanut lähes kokonaan digitaaliseen muotoon ja niin on markkinointi-viestintäkin. Markkinoinnin automaatio on otettu käyttöön 2000-luvulla ympäri maailman ja sen avulla pystytään helpottamaan monia ...
Kuluttajien osallistaminen markkinointiin sosiaalisessa mediassa
(2021)
Useat kuluttajat viettävät nykyään paljon aikaa älylaitteiden parissa ja haluavat luoda sisältöä. Yritysten täytyy tavoittaa tästä kiinnostuneet kuluttajat osallistavasti sosiaalisessa mediassa, jonka käyttö markkinointikanavana ...
Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa juridiikan näkökulmasta
(2021)
Tutkimus vaikuttajamarkkinoinnin juridiikasta sosiaalisessa mediassa sisältää tietoperustan, kaksi yrityshaastattelua, vaikuttajakyselyn sekä näkökulmien yhteenvedon ja tulosten pohdinnan. Tutkimuksen tavoite on selvittää ...
TikTok-markkinoinnin mahdollisuudet yrityksille
(2021)
Uusia sosiaalisen median kanavia kehitetään jatkuvasti, eikä voi olla varma, mitkä niistä nousevat käytetyimpien rinnalle. Isoimmat sosiaalisen median kanavat, kuten Facebook ja Twitter, tulevat luultavasti olemaan käytössä ...
Tietovuotomarkkinointi
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee tarkoituksellista tietovuotoa yritysten markkinointikeinona, josta muodostuu käsite tietovuotomarkkinointi. Se on ajankohtainen ja uudenlainen tapa markkinoida tuotteita tai palveluja ennen lanseerausta. ...
Opas onnistuneen yrityspodcastin tuottamiseen
(2020)
Podcastit ovat nousseet tietoisuuteen ja osaksi yritysten sisältömarkkinoinnin kenttää viimeisten 15 vuoden aikana. Erityisesti kevään 2020 koronapandemia ja sen aiheuttamat muutokset ihmisten ajanviettotavoissa saivat ...
Brändin näkyvyyden luominen Instagramissa
(2020)
Instagram on nopeasti kasvava kuvien ja videoiden jakamiseen suunniteltu sovellus. Suuren käyttäjämäärän myötä, se on muuttunut myös yhdeksi markkinoijien työkaluksi. Vaikka yritykset käyttävätkin sosiaalista mediaa, kaikki ...
Liiketoimintasuunnitelma taideyritys Sonja's Artsille
(2021)
Tässä opinnäytetyössä laaditaan opiskelija Sonja Rissasen oman toiminimiyritykselle, Sonja’s Artsille oma liiketoimintasuunnitelma. Liiketoimintasuunnitelma tehdään, koska Rissanen haluaa siirtyä päätoimiseksi yrittäjäksi ...
Vastuullisuus Suomen matkailualalla ja sen vaikuttajamarkkinoinnissa - Instagramin rooli kuluttajakäyttäytymiseen
(2020)
Tässä tutkimustyyppisessä opinnäytetyössä keskitytään vastuullisuuteen ja tutkitaan, miten se näkyy Suomen matkailualalla sekä sen vaikuttajamarkkinoinnissa. Sosiaalisen median kanavista tarkastellaan Instagramia sekä ...