Haku
Viitteet 1-10 / 40
Henkilöbrändi ja portfolio
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee henkilöbrändäystä työelämässä ja kuinka portfoliota voidaan käyttää henkilöbrändäyksen apuna. Kyseessä on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa on henkilöbrändin rakentamisen tukena toimiva ...
Vauvat ja taaperot- mahdollisuus ravintoloille
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön päätavoitteena on tuottaa opas ravintoloiden ja pienten lasten perheiden käyttöön. Työ on rajattu koskemaan 0-4-vuotiaita lapsia ja heidän perheitään. Työn ulkopuolelle on myös rajattu ...
Virtuaalitodellisuus taiteessa ja taiteen markkinoinnissa – Mihin VR ja AR soveltuvat?
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin eri keinoja ja tapoja, joilla virtuaalitodellisuutta voi hyödyntää taidealalla ja sen lähtökohtana oli taidemuseoiden kiinnostus virtuaalitodellisuuden hyödyntämistä kohtaan. ...
#munrinkka : Sosiaalisen median kampanja Outward Bound Finlandille
(2019)
Nykyisin sosiaalinen media on entistäkin tärkeämmässä roolissa, oman yrityksen tai järjestön näkyvyyden lisäämisessä, mainonnassa, markkinoinnissa sekä viestinnässä. Digimarkkinointi, erityisesti sosiaalisen median ...
Inbound periaatteiden mukaiset kotisivut työnhaun ja henkilöbrändäyksen tukena
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on inbound-markkinoinnin periaatteiden mukaisten verkkosivujen hyödyntäminen henkilöbrändäyksessä ja työnhaussa. Opinnäytetyö on toiminnallinen ja työn produktina toimii ammatilliset verkkosivut, ...
Opas pienyrittäjille henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Tmi Coltrane - Puhtia markkinointiin!. Työn tuotoksena luodaan produkti, joka on henkilöbrändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa keskittyvä opas pienyrittäjille. Tavoitteena on ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Sanctum Dive- yritykselle
(2019)
Sosiaalinen media on nykymarkkinoinnissa tärkeässä asemassa asiakkaiden tavoittamisessa sekä mielenkiinnon herättämisessä, se tukee markkinointia ja auttaa saamaan huomiota. Sosiaalista mediaa käyttää lähes jokainen joka ...
Mitchell & Nessin brändi-identiteetti ja -imagokartoitus
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee brändiä, brändi-identiteettiä sekä brändi-imagoa. Opinnäytetyön toimeksiantaja on suomalainen vaatteiden, asusteiden, kenkien ja nahkavalmisteiden maahantuonti ja agentuuriyritys Premier Brands ...
Tulevaisuuden trendi: B2B vaikuttajamarkkinointi
(2019)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää B2B vaikuttajamarkkinointia ilmiönä Suomessa. Tutkimuksessa tarkasteltiin vaikuttajamarkkinointia yleisesti, kuinka B2B yritykset hyödyntävät vaikuttajamarkkinointia ja mitkä ...
Digitaalisen ja perinteisen markkinoinnin vertailu sekä markkinointiviestinnän tavoittavuus Yritys X:ssä
(2019)
Digitalisoituneet toiminnot ovat tulleet osaksi lähes kaikkien yritysten toimintaa, mutta samalla myöskin perinteisen markkinoinnin keinot hallitsevat edelleen vahvasti tietyillä toimialoilla, etenkin kampanjoinnissa. ...