Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 111
Verkkokaupan perustaminen pienyritykselle
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkokaupan perustamisprosessia pienyrityksessä sekä sen ylläpitoa ja markkinointia. Opinnäytetyön tavoitteena oli perustaa toimeksiantajayritykselle verkkokauppa ja koota tietoa perustamisp ...
B2B-sisältömarkkinointisuunnitelma LinkedIniin yritykselle Tuunaajamutsi
(2021)
Tässä opinnäytetyössä luotiin sisältömarkkinointisuunnitelma yritykselle Tuunaajamutsi. Aihe ja se rajaus syntyi toimeksiantajayrityksen tarpeesta LinkedIn-suunnitelmalle ja opin-näytetyön kirjoittajan omasta kiinnostuksesta ...
Sisältöstrategia K-market Aurinkolahteen
(2021)
Opinnäytetyö on tehty K-market Aurinkolahteen, joka toimii myös toimeksiantajana opinnäytetyölle. K-market Aurinkolahti on ruokakauppa ja se toimii päivittäistavarakauppa-alalla. Tavoitteena oli tehdä sisältöstrategia ...
Sosiaalisen median vuosikello ja opas matkailun pienyritykselle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda toimeksiantajalle sosiaalisen median vuosikello sekä opas. Vuosikellon tarkoitus on auttaa sosiaalisessa mediassa aloittelevaa toimeksiantajaa hahmottamaan vuoden ...
Hyvän ständimyyjän ominaisuudet
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin ständimyyntiä tekevien työntekijöiden näkökulmaa hyvän myyjän
ominaisuuksista ja B2C myynnistä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää mitä itse myynnin
ammattilainen kokee, mitkä ovat hyvän ...
Markkinointiautomaatio, asiakaspolkujen haastavat kohtaamispisteet sekä sähköpostimarkkinointi
(2021)
Markkinointi on muuttanut lähes kokonaan digitaaliseen muotoon ja niin on markkinointi-viestintäkin. Markkinoinnin automaatio on otettu käyttöön 2000-luvulla ympäri maailman ja sen avulla pystytään helpottamaan monia ...
Kuluttajien osallistaminen markkinointiin sosiaalisessa mediassa
(2021)
Useat kuluttajat viettävät nykyään paljon aikaa älylaitteiden parissa ja haluavat luoda sisältöä. Yritysten täytyy tavoittaa tästä kiinnostuneet kuluttajat osallistavasti sosiaalisessa mediassa, jonka käyttö markkinointikanavana ...
Mimmit sijoittaa -tapahtumien markkinointiopas
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Mimmit sijoittaa Oy. Mimmit sijoittaa on monikanavainen mediayhtiö, jossa puhutaan rahasta, sijoittamisesta ja säästämisestä. Yritys järjestää myös talous- ja sijoitusaiheisia yleisötapahtumia. ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma ammattiopiston puhtaus- ja kiinteistöpalvelualalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda markkinointiviestintäsuunnitelma toimeksiantona Etelä-Kymenlaakson ammattiopiston puhtaus- ja kiinteistöpalvelualalle. Puhtaus- ja kiinteistöpalveluala on yksi Etelä-Kymenlaakson ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma FinAwaylle
(2021)
Tämän opinnäytetyön aihe on digitaalinen markkinointisuunnitelma. Opinnäytetyön on toiminnallinen ja aihe valikoitui kiinnostuksesta oman yritystoiminnan kehittämiseen. FinAway on minun ja kollegani Alina Pettisen yhteinen ...