Haku
Viitteet 1-10 / 151
Sosiaalisen median markkinointitutkimus Careerialle
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tehdään sosiaalisen mediaan keskittyvä markkinointitutkimus toimeksiantajayritykselle, Careerialle. Careeria on Porvoossa, Askolassa, Vantaalla, Helsingissä ja Keravalla toimiva ammatillista koulutusta ...
Brändikäsikirja awyn oy
(2022)
Yrityksen yhteneväinen markkinointiviestintä on kasvava trendi. Brändikäsikirja luodaan yritykselle työkaluna, jonka avulla yritys pystyy luomaan yhteneväistä brändimielikuvaa kuluttajille. Yhteneväinen toiminta vahvistaa ...
Helsingin poliisilaitoksen viestintä sosiaalisessa mediassa
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on Helsingin poliisilaitoksen viestintä sosiaalisessa mediassa. Nykyajan sosiaalinen media tarjoaa organisaatioille mahdollisuuksia kommunikoida kohderyhmän kanssa, ja sen eri kanavissa voi kehittää ...
Verkkokaupan kehittämissuunnitelma
(2022)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, eli produktityyppi. Toimeksiantaja on uusi suomalainen verkkokauppa, Emihyvinvointipuoti, joka on yksityisyrittäjän ylläpitämä luon- nonmukaisia terveys- ja ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kampaamoalan yritykselle
(2022)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen työ, jonka tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kampaamoalan yritykselle. Työn toimeksiantoyritys oli pieni helsinkiläinen parturi-kampaamoyritys Envy Hair ...
Brändikokemusten muotoilu, Tapaus: Tapahtumatoimisto X
(2022)
Opinnäytetyö toteutettiin Tapahtumatoimisto X:lle toimeksiantona. Tavoitteena oli tutkia asiakkaiden ja henkilökunnan brändikokemuksia, tunnistaa keskeiset brändikontaktit ja brändiviestit, ja kehittää brändikokemuksia ...
Sosiaalinen media markkinoinnin ja viestinnän apuvälineenä
(2022)
Sosiaalinen media on ollut jo toista vuosikymmentä kaikkialla ja sen rooli tuntuu jatkavan kasvuaan. Sen rooli yrityksille on keskeinen monella eri tavalla. Markkinoinnissa ja yrityksen näkyvyyden nostamisessa sosiaalinen ...
TikTok-videosisältöjen suunnitelma Helsingin kaupungin kulttuurin ja vapaa-ajan toimialan nuorisopalveluille
(2022)
Videot ovat tänä päivänä yksi suosituimmista sisältömuodoista niin kuluttajien, kuin yrityksienkin keskuudessa. Niitä voidaan katsella esimerkiksi elokuvissa, videopuheluissa, internetissä, sosiaalisessa mediassa ja monissa ...
Sisällöntuotannon haasteet lukivaikeuden kanssa
(2022)
Opinnäytetyö on kirjoitettu päiväkirjamuotoisesti seuraten opiskelijan työharjoittelua markkinoinnin ja sisällöntuotannon parissa. Opinnäytetyön koostuu kahdeksasta seurantaviikosta joissa, joissa jokaiselta arkipäivältä ...
Sosiaalisen markkinoinnin vaikutukset myyntiin: X
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ja selvitettiin, miten sosiaalisessa mediassa tapahtuva markkinointi vaikuttaa konkreettisesti ravintolan myyntiin ja minkä tuotteen myyntiin se vaikuttaa eniten sekä miksi. Toimeksiantajanamme ...