Haku
Viitteet 1-9 / 9
Video tiedonvälityksen työkaluna: Opas ja mallivideo Haaga-Helia ammattikorkeakoulun videotuotantoon
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on päivittää ja uudistaa Haaga-Helia ammattikorkeakoulun videomateriaalin ohjeistusta ja tehdä tämän ohjeen perusteella esimerkkivideo. Digitaalinen video hallitsee sosiaalista mediaa ja yhä ...
Benchmarking-tutkimus oppimispelien markkinointiviestinnästä
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Visia GameFactorylle, joka on luonut ilmastonmuutosta käsittelevän My2050-pelin ja vastaa tämän pelin markkinoinnista. My2050-peli on suunniteltu soveltumaan oppimateriaaliksi ...
Merkillinen sosiaalinen media – Joutsenmerkin Facebook-seuraajia etsimässä
(2021)
Sosiaalinen media on jo pitkään ollut tärkeä osa yritysten markkinointiviestintää. Saahan somenäkyvyyttä halvimmillaan vain postauksiin käytetyn työajan hinnalla. Ja somessahan yleisö on yhtä kuin seuraajien määrä, eikö? ...
Suomen Lukiolaisten Liiton jäsenhankinnan kehittäminen markkinointiviestinnän keinoin
(2022)
Suomen Lukiolaisten Liitto ry on lukiolaisten oma edunvalvonta-, palvelu- ja harrastusjärjestö, jonka yksi tärkeimmistä toimintaa rahoittavista lähteistä on jäsenhankinta tulot. Lukiolaisten liitto tekee jäsenhankintaa ...
Yrityspodcastin onnistumisen edellytyksiä
(2022)
Tässä opinnäytetyössä pohditaan yrityspodcastin onnistumisen edellytyksiä. Kehittämisen kohteena on sosiaalialan yrityksen julkaisema podcast. Työn tavoitteena on kiteyttää menestymisen edellytyksiä yrityspodcastille, jonka ...
Sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma koulutus.fi:lle
(2021)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Educations Media Groupille. Opinnäytetyön produktina toteutettiin sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma. Suunnitelma tehtiin koulutus.fi:lle, joka ...
Sosiaalisen median käyttö osana seurakunnan brändi- ja markkinointiviestintää
(2020)
Tässä tutkimustyyppisessä opinnäytetyössä analysoin Malmin seurakunnan Facebook-kanavan kasvua. Tavoitteena oli tuottaa organisaatiolle uutta tietoa sosiaalisen median hyödyntämisestä brändi- ja markkinointiviestinnässä. ...
TikTokin hyödyntäminen Finnairin brändiuudistuksen viestimisessä
(2022)
TikTok on maailman nopeimmin kasvava sosiaalisen median sovellus, joka perustuu lyhyeen, viihteelliseen videosisältöön. TikTokin käyttäjistä 75 % on 18–34-vuotiaita – ikäryhmää, jota brändien on vaikea saavuttaa perinteisen ...
Parhaiten menestyvät sosiaalisen median sisällöt Visit Espoon kanavissa – matkalla kohti somestrategiaa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään parhaiten menestyviä ja tehokkaimpia sosiaalisen median julkaisuja ja sisältöjä matkailualalla, alueorganisaatiossa, joka toimii vahvassa markkinointiyhteistyössä alueen yritysten kanssa. ...