Haku
Viitteet 1-10 / 27
Onnistunut vaikuttajamarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaista vaikuttajamarkkinointia ja millaisia kaupallisia yhteistöitä yritysten ja vaikuttajien kannattaa Instagramissa toteuttaa, jos kohderyhmänä on 20–30-vuotiaat nuoret ...
Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle
(2019)
Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
Social Media Planning for a Small Business: Case Firehawk Forge
(2020)
Näkyvyys sosiaalisessa mediassa on tärkeää nykypäivän yritysmarkkinoinnissa. Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön toimeksiantajana oli amerikkalainen artesaanityöpaja, joka halusi vahvistaa sosiaalisen median käyttöään ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma Autokorjaamo Arto Saastamoiselle vuodelle 2019
(2019)
Digitalisaatio on muuttanut huomattavasti yritysten markkinointiviestintää ja sen toteutustapoja. Nykyään yrityksen on oltava sosiaalisessa mediassa (jäljempänä some) tai sitä ei ole olemassa. Facebook on ollut jo pitkään ...
Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa muodin markkinoinnin välineenä
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on tutkia, kuinka muotialalla toimivat yritykset voivat hyödyntää Instagram-sovellusta sekä vaikuttajia markkinoinnin keinona. Opinnäytetyössä kohtaavat tekijän markkinoinnin ja viestinnän tutkinto ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Megazone Pääkaupunkiseudulle
(2020)
Sosiaalinen media on nykyään isossa roolissa yritysten markkinoinnissa ja se toimii myös monelle yritykselle elintärkeänä viestintäkanavana. Sosiaalinen media käsittää monet erilaiset verkostot ja kanavat, joissa ihmiset ...
Brändin edistäminen sosiaalisen median markkinoinnin avulla
(2020)
Yrityksen brändi luo pohjan liiketoiminnalle ja brändin avulla luodaan mielikuva kuluttajille yrityksen identiteetistä. Digimarkkinnoin implementointi osaksi yrityksen markkinointiviestintään on nykyään ja tulevaisuudessa ...
Sisällöntuotannon kehittäminen Instagramissa - Case Fit Lahti
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kuntosalin Instagramin sisällöntuotantoa sekä lisätä sen suunnitelmallisuutta ja tavoitteellisuutta. Tarkoituksena oli selvittää millainen sisällöntuotanto tuo lisäarvoa ...
Instagram-markkinointisuunnitelma yritykselle X
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutustutaan digitaaliseen markkinointiin, sen suunnitteluun ja tyypillisimpiin kanaviin, joissa markkinointia voi toteuttaa. Opinnäytetyö on toteutettu toiminnallisena
työnä, joten tietoperustan ...
Sisältömarkkinointisuunnitelma verkkokauppa White Vintagen Instagramiin
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toiminnallisena opinnäytetyönä, eli on produkti. Toimeksiantaja on verkkokauppa White Vintage, joka on yksityisyrittäjän pitämä sisustusliike, jossa myydään pääsääntöisesti tarkoin valittua ...