Haku
Viitteet 1-10 / 11
Toiminnan kehittämisehdotuksia Haaga-Helia Porvoo Campuksen opiskelijayhdistys HePo ry:lle
(2020)
Haaga-Helia Porvoo Campuksen opiskelijayhdistys HePo ry:n toiminta on keskeisessä osassa paikallista korkeakoulukulttuuria ja pyrkii toiminnallaan edistämään ja valvomaan toimipisteen opiskelijoiden etuja sekä aktivoimaan ...
Markkinointisuunnitelma Suomen Taitoluisteluliiton SkateFit -konseptille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda Suomen Taitoluisteluliiton uudelle SkateFit ai-kuisten kuntoluistelu konseptille markkinointisuunnitelma. SkateFit -konsepti ja sen markki-nointisuunnitelma on luotu taitoluisteluseuroille ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen Holiday Clubin sosiaalisessa mediassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Holiday Clubin asiakkaiden tyytyväisyyttä ja asiakaskokemusta yrityksen sosiaalisessa mediassa ja kuinka sitä voitaisiin kehittää. Tyytyväisyyttä ja kehitysideoita selvitettiin ...
Palvelumuotoilu sisältömarkkinoinnin kehittämisessä: case Jollas Instituutti
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli palvelumuotoilun hyödyntäminen sisältömarkkinoinnin kehittämisessä kohdeyrityksessä. Kohdeyritys on valmennusyritys, joka haluaa tarjota asiakkailleen kaikkia tarvittavia osaamisen kehittämisen ...
Benchmarking-tutkimus oppimispelien markkinointiviestinnästä
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Visia GameFactorylle, joka on luonut ilmastonmuutosta käsittelevän My2050-pelin ja vastaa tämän pelin markkinoinnista. My2050-peli on suunniteltu soveltumaan oppimateriaaliksi ...
Markkinointiopas kansalaisjärjestöille kohdeyleisönä milleniaalit
(2021)
Tässä toimintaa kehittävässä opinnäytetyössä tuotetaan markkinointiopas kansalaisjärjestöjen käyttöön. Opas auttaa milleniaalikohderyhmän tavoittamisessa. Produkti eli markkinointiopas kootaan empiirisen aineiston ja sitä ...
Tallink Siljan yritys- ja ryhmäasiakkaiden kohdepalveluiden kehittäminen digitaalisen markkinoinnin näkökulmasta
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Tallink Silja Oy:lle. Työn alkuperäinen tavoite oli kehittää Tallink Siljan yritys- ja ryhmäasiakkaiden kohdepalvelumyyntiä palvelumuotoilun keinoin. Keväällä 2020 puhjennut ...
Kamon Kuluttajaraadin raatilaisviestinnän analysoiminen ja kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyö keskittyy Kamon Oy:n Kuluttajaraadin digitaalisen viestinnän kehittämiseen. Työn tavoitteena on kehittää ja tehostaa Kamon Kuluttajaraadille kohdistettua viestintää. Viestintää ei ole systemaattisesti suunniteltu ...
Ravintola Kehruuhuoneen häätuotteen kehittäminen ja markkinointiviestintäsuunnitelma
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin keväällä 2023 toimeksiantona Original Sokos Hotel Lappeelle. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ravintola Kehruuhuoneen häätuotetta ja luoda häätuotteelle markkinointiviestintäsuunnitelma ...
Digimarkkinointisuunnitelma startup-yritykselle
(2023)
Markkinointi on tärkeä osa yrityksen liiketoiminnan kasvua ja kehitystä. Markkinoinnin tehtävä on edistää yrityksen tuotteen tai palvelun myyntiä ja tunnettuutta.
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda realistinen ...